denna funkar väll till titanium? ALL UPDATED
Tmb1.4 010604.zip kom igår , 09:09
denna funkar väll till titanium? ALL UPDATED
Tmb1.4 010604.zip kom igår , 09:09
Eftersom den nya key20 till Canal Digital inte är känd så tror jag inte att Canal Digital funkar... Men det andra fungerar troligtvis utan problem...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
ok trodde cd skulle funka eftersom den vart updaterad igår...bara å leta vidare... :cry: men varför släpps det alltid till m 2 kort först?
TeamPDK har kommit på nått sätt att få M2 korten att fungera med en del av en dump från ett original kort... Alltså är det inga nycklar inblandade som det är på titanium och basiccard...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
aha ok. är det någon dump dom får från dom alra nyaste cd korten eller...kan man räkna med att detta system med nya filer som funkar till cd kommer försvinna snart eller?
Om du läser i "OM" rutan i M2 progget så ser du att dom skrivit att det kommer från ett SLE66 kort som är de gamla Canal Digital korten men som fortfarande fungerar.... Så som TeamPDK gör nu kommer ju funka tills Canal Digital stänger ner de kortet de använder eller gör någon annan större ändring i sitt system...
Ge mig en bra förklaring till varför man skall tro på det som står i den textfilen.. Varför skulle dom ge CD den informationen? Möjligen skriver dom så för att dom känner till andra som tar ut nycklarna från dom korten. Men dom lär ju inte själv göra det..Ursprungligen postat av Deaaaaaas
Om dom nu skall ge info till CD kan dom ju lika bra tala om hur oxå.. t ex genom glitch eller bugg eller dyl.. :-)
Förvisso... Det finns många olika sätt att se på det hela... Vissa säger att dom inte släpper nyckeln för att försäljningen av M2 kort ska öka... Varje person har sin egen åsikt iaf![]()
Klart det är nycklar med på korten... hur skulle man annars kunna utföra RSA beräkningen för ECM´n och sen ge rätt CW för att kryptera upp bilden? :wink:Ursprungligen postat av Deaaaaaas
//Myhran
Jo det har du helt rätt i... MEN det kan också vara så att dom tagit en dump och lagt in på M2 korten... Så att nycklarna finns där... Men TeamPDK har dom inte själv... Är du med på hur jag menar?