Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Om Viasat i DI

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Om Viasat i DI

Tråkiga nyheter för de med Viasat: :-(

"Viasat har det lägsta priset i dag men ett förbättrat innehåll väntas möjliggöra prishöjningar, högre snittintäkt per abonnent (ARPU) och därmed högre marginaler.

Bedömningen om att det nya krypteringssystemet NDS ska vara fullt implementerat mot slutet av sommaren står fast. Redan i dag levereras MTG:s betal-TV-boxar med NDS samtidigt som uppgradering av befintliga boxar pågår.

Enligt Andrew Barron beräknas kostnaderna för övergången totalt bli 75-100 miljoner kronor.

Han vill emellertid inte spekulera i hur många användare som i dag inte betalar för tjänsten som kommer att bli Viasat-kunder. Det kommer först att kunna utläsas kring årsskiftet."

http://di.se/Scripts/Main/ReadMe.asp...%5C07%5C108563

Om Viasat ens vågar att häja priserna mer kommer dom definitivt få ett mycket argt telefonsamtal av mig + att dom definitivt tappar en kund!!!!

Jag betalar idag ca 360 kr / månad för de usla guld paketet + att dom förstört min 9802s med sin NDS SMÖRJA som inte gör annat än segar ner nokia'n totalt!!!

Så länge det bara går att få Viasat om man har en skitbox kommer inte jag skaffa oavset vad det kostar.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Citat Ursprungligen postat av Johan
    Så länge det bara går att få Viasat om man har en skitbox kommer inte jag skaffa oavset vad det kostar.
    Samma här...

Liknande ämnen

1. Viasat Motor + Viasat Fotboll
    Av matkoh i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-19, 17:50
  2. Viasat AU, "baskort till Viasat guld"
    Av pa25182001 i forum Viasat
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-09-26, 21:56
  3. Viasat Nordic - Viasat Europe
    Av ridgen i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-26, 08:45
  4. [LÖST] skillnaden mellan viasat nordic och viasat europa??
    Av gozilla i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-02-21, 14:53

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss