Vilket fildelningsprogram rekomenderas att använda. Kazaa har ju inbyggda spy-program i sig.
Vad har ni för erfarenheter av winmx?
Tacksam för svar.
Vilket fildelningsprogram rekomenderas att använda. Kazaa har ju inbyggda spy-program i sig.
Vad har ni för erfarenheter av winmx?
Tacksam för svar.
Kazaa lite, EMule eller Direct Connect är dom jag använder. Fyller alla mina behov.
Nollvision i skogen
jag använder emule. körde kazaa lite tidigare men tycker emule är bättre. funkar på samma sätt men jag inbillar mig att jag får hem saker mycket fortare.
"Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"
Direct Connect e helt klart bäst!
Bara bredband till 90% och sen inte så mycket virus och skit..ifall man tankar rätt så blir det inga fakes iheller ;-)
DC rules :lol: :lol:
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Har faktiskt inte provat DC med tanke på att jag bara har 500 kbit. :/ Inbillar mig att jag inte kommer åt dom roliga hubbarna då.. fast det kanske finns hubbar som duger bra ändå?
"Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"
dom flesta funkar..det är bara 10mbit onlys som du inte kommer in på ;-)
DC är ok men sen suprnova startade har jag bara använt det.
Helt suveränt utbud av appz, film m.m
"She can kill a man at ten paces with one blow of her tongue! How am I supposed not to worry?" [Basil Fawlty]
Bittorrent är bra om man får det till att funka dvs ;-)...DC är lättare isåfall
Bittorrent funkar för det mesta, eller iaf till 98%. DC hade jag otur att ladda ner filmer med dålig kvalitet och fick sällan hela filmerna. Den svenska Bittorrent, Pirat Bay har lite av samma problem dvs det är för få seedare så det e svårt att få ner hela filmer. Men suprnova rocks 8)
"She can kill a man at ten paces with one blow of her tongue! How am I supposed not to worry?" [Basil Fawlty]