Vet inte, har inte Com Hem själv. Fökj uveckling i denna tråden så kommer lösningen när de är löst :wink:
//Stimo
Vet inte, har inte Com Hem själv. Fökj uveckling i denna tråden så kommer lösningen när de är löst :wink:
//Stimo
Tack för hjälpenUrsprungligen postat av Stimo
"preppa´r"
Jag har uppgraderat boxen och finner till min förtvivlan att menyn för byte av hemlig kod blir låst efter 3 inlagda koder. "Menyn är låst, försök igen om 24h" lyder det.
Någon som vet om detta beror på uppgraderingen? Vad gör man för att få bort spärren?
Ursprungligen postat av Xx-RaY
Funkar det eller man måste lägga alla koder efter varandra direkt???
Är det inte bättre att köpa en brännare?
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.
nä, tror att det är bättre att köpa ett självuppdaterande.
De är ockås en lösning.... :=)
//Stimo
fan också!
jag hittade ett program kallat sagem-loader som skulle kunna läsa och skriva progvaran från deras boxar via RS-232 kontakten. kopplade ihop box med dator i stor förhoppning om att läsa av min ouppdaterade box och sen hjälpa alla att "nedgradera" sina boxar..
det hela slutade med att boxen inte längre startade föränn jag manuellt valde att uppdatera boxenså nu sitter man alltså här med en uppdaterad box istället för att kunna hjälpa till lite.. hehe.. gör inte samma misstag som mig om ni inte vet vad ni gör
aja, inte värre än att man får programmera om kortet om man vill se PPV då..
tanken var grymt god iallafall :P
Det cirkulerar 4 modeller av Sagem boxar med olika mjukvaror. inkl macab.
Kan vara bra att notera vilken version man har i sin box för framtida uppdateringar.
:arrow: Meny:
:arrow: Information:
:arrow: Information om boxen
:wink:
// Jabbata