Jo jag skulle köpa en nY bil men jag avaktar tils det fins en bil såm går med ren VATTEN DET BLIR BILLIGAST SÅ
Jag tor jag dör före
Jo jag skulle köpa en nY bil men jag avaktar tils det fins en bil såm går med ren VATTEN DET BLIR BILLIGAST SÅ
Jag tor jag dör före
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
he he pena!!
det var kul sagt, men det går inte riktigt jämföra så här.
jag personligen tycker att man ska vänta lite och ha inte så bråttom,
jag ska vänta så länge viassat fungerar, sen får vi se det kan hända saker. man kanske hittar ett program som kan läsa av MII, eller det kan hända att överhuvudtaget inte finnas några koder.
så i det här fallet tycker jag att man ska ha tålamod, och det är inte skadlig att vänta. man får hoppas att man inte dör före.
mvh
djam
samaung 9500ay
samsung 9401Z &
infinity usb + seasoninterface
Såg någon som sälde M2 för 400:- från Kristianstad, men nu hittar jag inte annonsen för att länka... *suck*
http://www.prylar.nu/index.php?anr=45345 hittade jag i Lund, men han var dyr vad jag minns..
MC-buren MV-Coach.
SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!
Var får ska man väntta CD funkae med Mll ock Titanium kort Titaniom lite merr med TMB Det är bara vid system byte när det kåmmer nya kortUrsprungligen postat av djam
Först med Pik kort analågtidei sen digital börja kåm Guldkort Funcard est.
Det fins fotfarande filer till Goldkort
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
chipcardstore.com har börjat sälja MII för 39 euro.
cirka 357 sek plus frakt
lika bra att bara ta det snabbast möjliga så man får se så mycket som möjligt.. Och 50 spänn hit eller dit.. Det kan jag både ha och mista.
zam
Världen är som världen är!
-Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-
man behöver inte köpa alla j***a kort bara för att de funka
de roliga e inte att sitta o glo på tv hela dan de e lika kul att jaga fatt i
nya nycklar o försöka med olika filer o program