Det finns många som kör med DVB-C men det finns inga cardshare program som fungerar till CH
Det finns många som kör med DVB-C men det finns inga cardshare program som fungerar till CH
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !