Citat Ursprungligen postat av Rattle
Givetvis finns det cardsharingprogram till CH också, vore ju extremt konstigt annars! Det är ju hur enkelt som helst att göra ett sådant program. Därimot finns det ju till min stora förväning och glädje fler personer än jag som har hjärnan i behåll och håller saker för sej själv

/Rattle
..å jag som trodde detta forum var till för personer som skulle hjälpa varann att se tv gratis mm, inte sitta och ruva på nåt :roll: