Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Vilken typ av kort brännare?

Vilken typ av kort brännare?

Tjohej!

Ska skaffa mig en kort brännare... Vilken variant ska jag välja? Var inne på att skaffa mig en Infinity USB Phoenix men hur låst är jag med den? Kan den bränna titanium kort? Vill kunna titta på CD, vilket man kan med ett MII kort. Men jag vill ju inte slänga ut x antal kronor på en brännare som är föråldrad och inte går att uppradera för att fungera med andra kort.
    Tacksam för svar och inte hänvisning till någon sök funktion då det mesta som står här är rena grekiskan för mig :?: vilket osökt för mig till en annan fråga... Vad är MP3.5? Jag har fått för mig att det är en kortbrännare stämmer det?
    Och JA jag är nog lite seg i skallen.... :P

----------
    SweGuy

Du har själv nämnt dom två dominerade på marknaden.
    Bägge klarar alla nuvarande kort så det är mest tycke o smak som avgör
    Läs mer här
    MP3.5 www.adteknik.se (Svensk)
    Infinity USB Phoenix www.wbelectronics.com (Dansk)
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

sen finns de Multipro seriell ,som fungera utan problem med samtliga kort. säljes hos SATPROFFSEN bla.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

i en liknande forum i Estland läste jag att förutom att man kan programmera kort, så kan man också använda Infinity USB Phoenix som ID-Kort läsare. Funkar där tydligen hehe
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

Hmmm... Vilken ska man då välja om man som jag inte är direkt kunnig? Keycard säljer ju en Infinity USB Phoenix + valfritt kort för 910:-. Men vad jag har sett här så verkar de flesta använda sig av en MP3.5. Vad är den egentliga skillnaden mellan dom två? Vilket prog använder man sedan för att bränna korten. Antar att det finns en uppsjö prog att välja mellan men vilket fungerar bäst och används av de flesta här?
    -----------
    SweGuy

Köp en Infinity UBS Phoenix Med valfri kort den är tåppen ock enkel ock använda Mll eller Titaniom kort
    Titanium kort, Nackdel väntan vid omkodnig. fördel Helt stabil när det fins koder.
    Mll kort. Nackdel 10sekonders hack 2gonger i timmen Fördel Vid kodbyte bara någraminuters väntan på koder
    Det är vad såm har hänt sista tiden!
    Mit val skulle vara
    Ifinity OSB Phoenix med Mll kort
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Tackad
    1 gånger
    ja håller med pena och så brukar det ju va också hehe :smile:
    Dreambox

Suveränt... Tack för snabba enkla svar!!

-----------
    SweGuy

Liknande ämnen

1. Vilken brännare?
    Av J.P i forum Canal Digital
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-01-10, 08:48
  2. vilken brännare
    Av rottweiler i forum Canal Digital
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2004-08-17, 16:54
  3. [LÖST] Vilken brännare ska jag ha?
    Av vukan i forum Övrigt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2004-03-16, 10:11
  4. [LÖST] Vilken brännare?
    Av bange i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-11, 22:39
  5. Vilken kort-brännare?
    Av Mindraid i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-11-10, 20:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss