Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: Org CD-kort .... ?

jahapp, nu ställer jag världens dummaste fråga igen. men vill få lite klarhet i det. mosc verkar va kört de beror väl på Nano bytet osv eller?. kan jag inte ens göra en CD_update med win explorer script ? om jag har rätt key?.. kortet har funkat fram till maj. då det blev uppsagt. serien är 011 35xx xxx-x. annars har jag som sagt en ganska rostig bil som borde "spacklas" och spackelspade har jag ont om =P
    Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
    Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
    Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
    Samsung 9500 VIA CI -EMU
    MP3.5 Usb firmware 4.2
    stab- HH120 usals

Använd den till bilen mest nytta. Eller en ny abonemang.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Citat Ursprungligen postat av csan
    Citat Ursprungligen postat av pena
    Jodå Spaklameden Det går bätre nu på sommar när det intte fins is
    Det heter: "spackla med den" eller bättre: "Använd den som spackel"
    "bättre"
    "sommaren"
    "inte"
    "finns"

Försök att skriva förståelig svenska. Det här måste vara rekord i felskrivning
    csan
    I Sverige använder vi komma för att skilja mellan huvudsats och bisats(Kommatering). Det är heller inte bra svenska att använda flera kolon utan tydlig meningsbrytning (Otydlig meningsbyggnad).

Sedan kan man diskutera ditt förslag, att "Använda den som spackel", då det är ett kort som åsyftas som troligen är väldigt svårt att få formbart som spackel. (Syftningsfel)

Du lider av avsaknad av punkter i slutet av dina inlägg.

Vill också påpeka att det heter isskrapa och inte is-skrapa som du skriver.

Detta är bara några av de fel jag hittar hos dig vid snabb genomläsning. Är det rekord med så många fel på en persons syntax i så få meningar?

Naturligtvis så finns det fel i mitt inlägg också men syftet är att få dig att visa ödmjukhet över medmänniskor.

P.S
    Jag har gjort väldigt tydliga styckebrytningar för tydlighetens skull och inte p.g.a avsaknad av skrivreglerkunskap.
    D.S

Hoppas du förstår ironin.

Stå på dig PENA!

Tack "Csan" för Din lilla lektion i Svenska, skönt att veta att alla bidrar med det de är kapabla till.
    Dock är det här fortfarande ett forum för "fri tv" så är jag nästan säker på att Pena:s kunskaper värderas betydligt högre än Din Svenskalektion.

mycket bra skrivit

Eftersom den här tråden inte längre handlar om ursprungsfrågan så stänger jag den.

Vill bara tillägga detta "kunskap och hjälpsamhet sitter inte i skriftspråket"
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 12:00
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-12-23, 00:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss