Som det ser ut just nu så har CD laddat upp en ny key21... Och om de följer sina vanliga scheman så kommer den att aktiveras under Tisdagen den 15/6...
Som det ser ut just nu så har CD laddat upp en ny key21... Och om de följer sina vanliga scheman så kommer den att aktiveras under Tisdagen den 15/6...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.