viasat har problem med den nya mjukvaran det ska komma en ny och bättre så att boxarna slutar att hänga sig hoppas det kommer snart m.v.h.wiggen
viasat har problem med den nya mjukvaran det ska komma en ny och bättre så att boxarna slutar att hänga sig hoppas det kommer snart m.v.h.wiggen
vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ
Hehe... Säg nånting Viasat inte har problem nu inför system bytet![]()
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
den mjukvarna längtar ja efter min är oduglig :-(
Dreambox
vi får hoppas att de försenar nerstängning av det gamla systemet
(ingen brotska för min del)
Hur långt har de kommit med boxuppdateringarna, är alla deras godkända boxar uppgraderade nu eller? Blir det försening eller inte?
"Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"
Dom har haft lite problem med mjukvaran i vissa mottagare så det verkar som dom ska uppdatera en gång till...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
va bra då kanske det tar lite längre tid inann dom släcker viaccess![]()
Dreambox
jag har en humax VACI 5350, och till den har dom inte över huvud taget börjat att skicka ut ny mjukvara till ännu. Så det lär ju dröja lite längre än till den 1/7 innan dom släcker viaccess.
/klas
--------------------------------------------------------
ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers
och då kanske nds redan är knäckt hehe![]()
Dreambox
Njaa... Helt ärligt är jag svår på att NDS skulle bli knäckt innan sommaren är slut... Tror inte ens det blir nått detta året... Men som sagt man kan aldrig vara för säker... Så vi får alla vänra och se...