Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 24

Ämne: I kristallkulan

I kristallkulan

Vi pratar en hel del om NDS och det faktum att det snart är slut-tittat på GratisTV på Viasat men vad händer för er personligen?

Kommer alla ni som idag har någon form av p1ratK0rt att köpa abb på Viasat eller monterar ni ner parabolen?

Själv tänkte jag satsa lite (nåja, mycket) av skatte-pengarna på att köpa en projektor och skapa mig en riktigt mysig hemmabio i källaren för de mörkare höstkvällarna.

Jag är inte så intresserad av att betala 300 kr i månaden + kortavgiften för att få se lite skitfilmer på Viasat. Den enda som är riktigt synd är att man missar golfen.

Hur gör ni andra ???

Jag tenker intte skafa Viasat
    De där golf förmei är dagis för voksna :lol:
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Jag tvärvägrar att betala dyra pengar i abonnemang plus en påhittad orealistiskt hög årsavgift för reklamfinansierade kanaler.
    Rena filmkanaler är en sak men reklamfinansierade, ALDRIG.

Jag lägger hellre pengar på en linguaphonekurs i tyska och enbart ser på astra än betalar för reklam.
    Tyska är ju även bra att kunna i verkliga livet också.

Skall dock erkänna att jag har varit nära att ta canal digital abonnemang men insett att det inte lönar sig då jag vill se: discovery, kanal5 SWE, kanal5 DK, tv2 zulu, TV2norge, TV Danmark 2 och TV Norge.
    Det finns inget utbud som kan ge mig dessa kanaler.
    Det är ju olika för svenskar, norrmän och danskar.

Mitt fruntimmer jobbar på statoil så jag ser alla filmer gratis =)

O golfen gör mig detsamma! :smile:
    VU+

M2 kort til canal digital

Jag har redan viasat och är mycket nöjd med det, skulle aldrig kunna tänka mig att missa Hockey VM eller World Cup.

Vad däremot beträffar den där primitiva formen av jordbruk som dom kallar :? golf kan jag vara utan.

betala för 3:an i väntan på bättre tider! (för efter ´mörka tider kommer ALLTID ljusa!)
    =))
    statoil har bra priser på DVd
    Kommer att sakna REALITY TV men det är inte värt satsa 300/mån.
    Köper nya däck till min Jeep i stället!
    Fortsätter att titta gratis på C+ så länge det går!
    fortsätter plåga/läsa forumet!
    =))
    ....im not lost, im on adventure.....

Citat Ursprungligen postat av BBfordson
    skulle aldrig kunna tänka mig att missa Hockey VM eller World Cup.
    Är det viasat som kommer att sända World Cup i höst?

skaffar en boxer så kan jag se 3:an iaf

Jag ska skaffa en boxer så har jag 3an

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss