Sidan 4 av 5 FörstaFörsta ... 2345 SistaSista
Resultat 31 till 40 av 45

Ämne: Det förnekas att detta skall vara löst, men..

  1. #31

    Re: Lovar och svär.....

    Citat Ursprungligen postat av pena
    Citat Ursprungligen postat av oymmot
    att så fort jag får svar på om kortet kommer att funka eller ej så skall jag lägga ut det på denna tråd.
    Lugna ner er så länge.
    :?
    Jag tror Anton mena detta?
    Vi vänttar fortfarande på svaret oymmont?
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  2. #32
    OK! men eftersom det "Gula kortet" inlägget stod precis under mitt inlägg så trodde jag, och nog fler med mig, att det var menat mot mig! För att undvika sådana missförstånd så får jag föreslå att man i fortsättningen citerar inlägget man kritiserar.

    Sedan så vore det trevligt att få veta hur det gick med kortet som lämnades in för programmering av kompisen. Det är väl snart tre veckor sedan vid detta laget. Så lång tid borde det väl inte ta attprogga ett kort.
    Anton

  3. #33

    Intresserade...

    är vi alla. Och jag lovade lägga ut svaret antingen det blev bra eller dåligt.
    Nu är det så att killen skulle lämna kortet till sin broder och han i sin tur till en polare.
    Killen har semester och jag funderar på att försöka ringa honom. Får jag inte fast i honom så får svaret vänta till efter semestern.
    Lovar och svär...svaret kommer.
    :?

  4. #34
    Har hört om flertalet personer i Varberg som lämnat sina kort för omprogrammering.... Enligt en jobbarkompis ska allt funka på kortet utom c+....
    Ska försöka dra mig neråt Varberg med laptopen å läsa av ett kort, men hinner inte riktigt än.... Sticker nämligen å jobbar ikväll å kommer inte hem på 2 veckor...

  5. #35
    Äh, det där var menat till alla som inte ids bry sig om hur man stavar i allmänhet, inte Pena i synnerhet! Men om man stavar över 50% av sina ord felaktigt, borde man väl kanske i all välmening börja fundera vad man ska göra åt det?

    Men tanken går genom huvudet varför så många blir underkända i skolan, och varför det blir fler och fler. Någon gång måste ju folk börja ta sitt ansvar? Men jag har kanske fel, det är väl som allt annat, samhällets fel?

    Nåja, Pena: jag ber om ursäkt för mitt bryska sätt angående din stavning! Lev väl, må väl!

    Citat Ursprungligen postat av T-bird
    @Mozez

    Som relativt ny medlem så borde du visa lite ödmjukhet, jag tror säkert att du förstår precis vad pena skriver så tagga ner.

    ps
    hellvete stavas helvete, så kasta inte sten i glashus
    ds

  6. #36
    @Mozes
    Stort av dig att be om ursäkt.
    Vad mig anbelangar är saken ur världen.
    En jävla massa gnällande i onödan kan ALLA
    klara sig utan...
    Det gäller de som gnäller, såväl även de som gnäller
    på de som gnäller.
    Väx upp för helvete!!!
    Detta är inget förbannat dagis...
    Vi snackar om sådant som tar upp en tredjedel av vårt liv.

    Sorry! Ska ju vara "Mozez" givetvis!
    Force 1144T VA GK
    Force 1155S Fun + Titanium
    SMW OA 1600 4 LNB
    MP 3.5

  7. #37
    Pytten:

    Vem/vart i Varberg har de lämnat in korten? Själv bor jag här så en kontakt vore bra så vi kan verifiera sanningshalten i påståendet om fungerande kort.

  8. #38
    Alt ok Mozez vi glömer det. At jag stavar fel berorpå at jag är finne ock vem kan lära en gammal hund ock sita?
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  9. #39
    Pena! Ett litet tips om du vill lära dig att stava bättre kan ju vara att använda dig Word och först skriva inläggen där, eftersom det har rättstavningsfunktion! Övning ger färdighet! Lycka till
    Anton

  10. #40
    lås den här tråden :evil:

Liknande ämnen

  1. kan detta vara sant eller är det bluff
    Av catlak i forum IP-TV
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-03-30, 00:09
  2. DETTA KAN INTE VARA SANT!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Av lacrits68 i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-05-19, 18:03
  3. Nu är CD löst ;-)
    Av El Lokko i forum Canal Digital
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2004-10-05, 10:40
  4. Kan detta vara något??
    Av tobigforyou i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-01-28, 17:07

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss