key 21 finns under koder
key 21 finns under koder
samaung 9500ay
samsung 9401Z &
infinity usb + seasoninterface
Är det en gammal 21 eller ????
och jag menade om cd använder en gamal kod
jag vet att den funkar fint
Nix den är pinfärsk
Varför undrar du om det är gammal kod?
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Jag undrar iallafall det eftersom att den kom så jäkla snabbt denna gången, någon som vet varför. Vet någon vem det är som gjort den publik. Typiskt nu när man köpt ett MII
/klas
--------------------------------------------------------
ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers
Det är filerna till M2 som är hackade, det var därifrån dom kom förra gången också
Det pågår ett "krig" därute mellan penta och M2 gänget
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
tackar, nu blev jag lite klokare över hur denna situationen ser ut. Men det är fortfarande osäkert om tillvida nyckeln är extraherad från org.kort eller om den kommer från en insider eller?
/klas
--------------------------------------------------------
ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers
Passligt nog finns nu Titanium kort också hos Keycard igen, lagom bra timing att plötsligt börja leverera CD nycklar samtidigt med m2 filerna igen. Lite väl bra timat tycker man ;-)
"Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"