Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Ny software till Force för boxer ?

Ny software till Force för boxer ?

Är det någon som vet vad som har hänt med den nya mjukvaran som är utlovad till Force mottagarna för boxer?
    Mjukvaran var utlovad till april, men har ännu inte dykt upp.

Softwaren forsinket

Oslo 5/5-2004
    UPDATERT INFO: Force har i forbindelse med kvalitetssikring av ny SW for terrestrielle mottagere i Sverige funnet feil som nå har blitt rettet. Dette har tatt noe tid og vi beklager forsinkelsen.
    Den nye SW skal nå gjennom testing hos Boxer/Teracom samt mer testing hos oss. Vi er trygge på at vi kan release software i løpet av kort tid.
    Mvh
    Per H. Torp
    Prod. Manager
    Källa www.force.tv
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Jag pratade med min favoritnasare igår, han har mycket bra kontakt med Force. Han sa att den skulle komma om två veckor ca. Återstår att se om det är sant...

Jag har försökt maila Force angående en statusuppdatering, men dom ignorerar mina mail
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Säkert simpelt, men hur uppdaterar man sin Force med den senaste mjukvaran?

force är ingen vidare på support..tyvärr...
    har själv väntat sen oktober förra året på att de ska dyka upp en uppdatering........

Liknande ämnen

1. Ny mjukvara för Force hos Boxer?
    Av mikaelswe i forum Övriga mottagare
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-01-22, 15:07
  2. Force 1188T till BOXER?
    Av rayztorm i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-11, 15:19
  3. Software till Nokia 9820t
    Av Masse355 i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-30, 08:30
  4. [LÖST] Force 320T till Boxer
    Av Berith i forum Boxer
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2003-12-26, 15:10

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss