Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Probelm med tiden på min Nokia 212T

Probelm med tiden på min Nokia 212T

Ganska löjligt probelm men dock frustrerande. Kanske någon annan har samma? Nå, vad är problemet? Efter att jag laddat ner uppdateringen till Nokia'n, funkar inte klockan. Jag vet hur man ställer in klockan, ganska trivialt. När jag går in i menyn och ställer in tiden, exempelvis 19:30 och bekräftar med "Select", startar inte klockan. Klockan borde ju någon gång bli någontin annat än just 19:30. Hoppas någon vänlig själ på detta suveräna forum kan hjälpa igång min klocka!

när boxer sänder står tiden stilla

Hmm, nog för jag hört talas om att tiden står stilla i vissa sammanhang, men aldrig när Boxer sänder. Problemet har dykt efter uppdateringen. Klockan har alltså funkat trots att Boxer sänt. Någon vänlig själ som har en lösning på mitt dilemma?

tror mer att jhampus körde en variant på ett gammalt djungelordspråk än var allvarlig. *garv*
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Citat Ursprungligen postat av frejac
    tror mer att jhampus körde en variant på ett gammalt djungelordspråk än var allvarlig. *garv*
    Jag fattade också hans inlägg som en rolighet. Så därför boy's; är det någon som har en lösning?

Citat Ursprungligen postat av jhampus
    när boxer sänder står tiden stilla
    Gammalt djungelordspråk 8)

Prova med att göra en sk ominstallation... det kanske hjälper
    eller ring Boxers helpdesk!
    "She can kill a man at ten paces with one blow of her tongue! How am I supposed not to worry?" [Basil Fawlty]

Citat Ursprungligen postat av Slowhand
    Prova med att göra en sk ominstallation... det kanske hjälper
    eller ring Boxers helpdesk!
    Tack för ditt svar, men... Med en ominstallation förmodar jag att det inte bara räcker med att riva ur sladden och stoppa i den igen efter ett tag, eller?

Du kan välja det i menyerna
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

1. Nokia 212T
    Av El Lokko i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-04-22, 09:17
  2. Nokia 212T ?
    Av P-son i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-02-23, 13:34
  3. Nokia 212T
    Av Mr.F i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-18, 15:56
  4. Nokia 212T
    Av steta i forum Boxer
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2002-12-17, 22:22
  5. [LÖST] Nokia 212T
    Av Tomppa i forum Boxer
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2002-12-10, 09:50

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss