Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 18 av 18

Ämne: Piratkort till conax.

  1. #11
    Vad är de då?

  2. #12
    DeadZed
    Gäst
    Basic Card 4.5D

    /DZ

  3. #13
    Ec0113
    Gäst
    Tjena. Fick också det erbjudnadet. tänker inte testa förrän det eventuellt har kommit igång så att man vat att det funkar.

  4. #14

    Piratkort till conax

    Okey jag är en jäkla svikare....men tröttnade till slut på ständiga felmeddelande etc. med IF och Conax-emu. Tog en därför en rövare å svarade efter mycket funderingar och massor av OM o MEN på erbjudandet. (Du kan ju läsa mitt tidigare skeptiska inlägg i ärendet ovan). Vill absolut inte göra reklam, tycker mycket illa om kommersiella pirater, men efter utlovade 3 dagar kom faktiskt CD-kortet med posten och DET FUNKAR utmärkt på samtliga kanaler och gör ännu efter drygt en månad. That´s it !!! Skönt att bli av med IF..........och istället njuta av free TV. :lol:

  5. #15
    Har oxå sett ett fungerande kort för Conax.....det var hel-vitt, troligast ett Siemens.....? Men det borde väl sirkulera info om det snart på nätet...

  6. #16
    Du kan väl titta vad som finns i, Nimbusen? Och dela med dig lite..

  7. #17

    PIRAT KORT FUNKAR FINT!!!

    Köpte ett sådant kort, FUNKAR UTMÄRKT!!!Har haft mitt i 4 månader nu...

  8. #18
    mEtRo
    Gäst
    Ja det är sant det kortet funkarkänner fler kompisar som har det och det funkar ok det är bara synd att det är dyrt. Själv när jag har kollat på korten så der kretsarna ut som på basiccard men kortet är låst så att man inte kan läsa av det . Dem har tydligenlyckats att få över filer till Conax på sina kort och det funkar!

Liknande ämnen

  1. Piratkort till Tv3+ZTV ????
    Av jrofr i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-01-04, 22:26
  2. All info om Conax piratkort här!!
    Av Stimo i forum Canal Digital
    Svar: 99
    Senaste inlägg: 2004-04-02, 10:59
  3. Trött på frågan ang. Conax piratkort!
    Av ZxD i forum Canal Digital
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2003-09-25, 11:52
  4. Svar: 21
    Senaste inlägg: 2003-07-03, 12:07
  5. [LÖST] Piratkort conax
    Av börna i forum Canal Digital
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2003-04-20, 06:32

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss