Sidan 12 av 13 FörstaFörsta ... 210111213 SistaSista
Resultat 111 till 120 av 124

Ämne: För alla med 9780 med NDS uppgr, så funkar detta!

  1. #111
    Jag har inte fått mitt att funka än.. Kan det finnas boxid:en som helt enkelt inte funkar ? eller vad gör jag för fel. Hade inte vart fel och fått sett hockeyn.....

  2. #112
    Har försökt i en vecka med diverse nya boxid med hjälp av mmedit, ringt både det svenska o danska numret...men ingen bild. Jag gav upp o nedgraderade till viacess....ser i alla fall tv3 da + no samt lite till. Någon som lyckats?

  3. #113
    Jag har också försökt som jag har skrivit innan men givit upp nu..
    Kanske finns någon annan lösning som någon kan dela med sig av? Saknar trean och svt..
    Citat Ursprungligen postat av Elovv
    Har försökt i en vecka med diverse nya boxid med hjälp av mmedit, ringt både det svenska o danska numret...men ingen bild. Jag gav upp o nedgraderade till viacess....ser i alla fall tv3 da + no samt lite till. Någon som lyckats?

  4. #114
    har en 9802S o det står "Var vänlig stoppa in ditt parabolkort i kortläsaren" Hmm konstigt.......
    Dreambox(500T)

  5. #115
    jag har en nokia 9802S med den gamla kodningssystemet och kan se tv3+ och tv3 dk. Vågar man uppgradera till videoguard och testa det där som stod i detta inlägg?
    Om det inte funkar, hur nedgraderar jag boxen igen? vilka grejer behövs?
    man vill ju kunna se champions league(vilket man kan kolla på tv3+).

    Kan man se svt1 svt2 svt24 tv4 helt gratis när man uppgraderar till videoguard? (utan att ringa några telefonnr osv..)

  6. #116
    detär kört nu
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

  7. #117

    ..

    Försökt också.. kopplas också till kundtjänst... ska försöka det där med # i slutet nu men annars ger jag upp...Fungerar det om man negraderar till viaccess eller vad? hur gör man detta isåfall?

  8. #118
    det enda är nog om man får tag i ett giltigt abbnr som nån precis har skapat... ringde till kundtjänst för att starta mitt abb igår och det fungerade per automatik...

  9. #119
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2007
    Inlägg
    254
    Tackad
    2 gånger

    funkar detta fortfarande?

    Funkar detta fortfarande? Köpte precis en beg thomson dsi35th och skulle vilja ha dk kanalerna på den..

  10. #120
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2007
    Inlägg
    254
    Tackad
    2 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Jojje_115 Visa inlägg
    Har du en box som är uppgraderad till NDS så kan du få basutbudet grtis genom att ringa upp viasat (#31#08-56203300 ).

    När du kommer fram så tryck 1 för ny kund När du skal slå dit abonentnr så hitta bara på ett tex 46721882 tryck 1 för att bekräfta.
    När dom frågar efter box id så slå in det (står i den blå rutan som kommer upp när mottagaten har blivit uppdaterad).

    Hoppas att det blev rätt.
    MVH:Jojje_115
    FTestade danska numret, funkar klockrent (DR1 & DR2).. Dock så verkar boxen stänga av sig när man bläddrar över vissa kanaler i kanallistan.
    Vad är STB-pinkod på en thomson dsi35th ?
    Kan man på nåt sätt se andra FTA kanaler (på t.ex. hotbird 13E) ?

Liknande ämnen

  1. Funkar detta kort?
    Av jappish i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-21, 14:44
  2. Funkar verkligen detta???
    Av honkies i forum Övriga mottagare
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-10-15, 10:33
  3. Funkar detta
    Av viper23 i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-02-05, 10:54
  4. Canal plus funkar med detta!
    Av fireblade i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-02-07, 19:39

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss