Sidan 6 av 13 FörstaFörsta ... 45678 ... SistaSista
Resultat 51 till 60 av 124

Ämne: För alla med 9780 med NDS uppgr, så funkar detta!

  1. #51
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av gump
    om jag får lägga mig i, har själv ingen box att pröva med, men om nån av er skulle hitta på ett abbonemangsnummer och ha megatur så skulle jag kunna tro att ni får hela utbudet. om ni skulle hitta på ett nummer som har hela utbudet förstås, t.ex om man som abbonent har hela utbudet i viaaccess och ringer upp så borde man få samma utbud i NDS. eftersom man då betalar för det utbudet.

    nu har ni nått att bita i
    det har inte med det att göra... att man kan få igång det såhär är bara en temporär lösning i väntan på ditt nya kort... så du kan inte få mer än du får...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  2. #52
    8) 8) Bra svarat Deassss, tanken med min tråd var ju inte att alla skulle få ett helt gratisutbud utan bara det sk Basutbudet,det är ju iallafall bättre än en svart tv skärm .I brist på bröd får man äta limp :!: :!: a
    Det du inte gör Idag, kan du lika gärna göra Imorgon.

  3. #53
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Har du uppdaterat den till den absolut senaste mjukvaru versionen? Inte den du får in automatiskt, utan den du kan göra manuellt... Jag hade samma problem sen löste dt sig med en mjukvaru uppdatering...
    Den nyaste programvaran är väl 2,1???Får det inte att funka ändå

  4. #54
    @Deaaaaaas

    aha okey, aye de kunde ha vart så iaf.
    Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
    Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
    Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
    Samsung 9500 VIA CI -EMU
    MP3.5 Usb firmware 4.2
    stab- HH120 usals

  5. #55
    8) 8) Finns det någon som har fått uppgradering dom sista dagarna?
    Viaskvatt kanske har kommit på vårat lilla tjuvhål :-( :-(
    Det du inte gör Idag, kan du lika gärna göra Imorgon.

  6. #56
    Boxen uppgraderar ju sig själv till den senaste ju.......Jag fick in 2.1 automatiskt o det är väl den senaste eller hur grabbar.....

    Rövhålen på Viasat kanske har säkrat mot det här nu??!!

    MVH Soprano

  7. #57
    :oops: Lyckades hitta rätt 46 nummer som godkändes av viasat men min humax 5400 öppnades inte.. någon som vet varför eller har någon lösning ,,,,???

  8. #58
    Bara en fråga, Humax 5400 är väl Irdeto?? Den har väl inte ett dugg med NDS eller Viasat att göra. Den här grejjen funkar bara (om den funkar än?!) på mottagare som uppgraderats av Viasat till NDS och som inte kan patchas tillbaka till Viacess.

    /soprano

  9. #59
    Humax 5350 är en motagare för via och conax.... kanske inte godkänd av viasat

  10. #60
    men nu skrev han humax 5400 inte 5350..

Liknande ämnen

  1. Funkar detta kort?
    Av jappish i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-21, 14:44
  2. Funkar verkligen detta???
    Av honkies i forum Övriga mottagare
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-10-15, 10:33
  3. Funkar detta
    Av viper23 i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-02-05, 10:54
  4. Canal plus funkar med detta!
    Av fireblade i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-02-07, 19:39

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss