Sidan 8 av 13 FörstaFörsta ... 678910 ... SistaSista
Resultat 71 till 80 av 124

Ämne: För alla med 9780 med NDS uppgr, så funkar detta!

  1. #71
    Det ordnade till sig.
    Jag vred bara mikrovågshuvudet lite i sitt fäste. (Det ska ju inte sitta riktigt rakt.)
    Nu har jag bra bild på de fria kanalerna också.

  2. #72
    vilka kanaler får du in?

  3. #73
    Nokia 9780S, ett huvud riktat mot Sirius :
    TV3 Sverige
    ZTV Sverige
    SVT-kanalerna (1, 2, 24, Barn, Extra osv.)
    GOD Channel
    Sirius Channel (Viasat reklam)
    Viasat Xtra 6 (Info om/hur NDS uppgradering)
    TET (Rysk?)
    Novy Kanal (Rysk ?)
    Enter Film (Rysk ?)
    (Inter + Rysk ?)
    Enter (Musik, Rysk?)
    TRK Ukraina
    Viasat History (Dubbad på ryska?)

    Anledningen till alla frågetecken är att jag tror att det är ryska, men jag vet inte med säkerhet. TRK lär vara ryska eftersom Ukraina är rysktalande....

  4. #74
    Har testat på Strong 8700 å det funkar!!
    Fejkade bara ett abb.Nr å han inte ens lägga på luren så vart det bild
    Ville bara säga det//


    Strong SRT 8700
    Infinity Usb
    Titanium
    MII
    Åsså tålamod...

  5. #75
    :?: Är det Någon i det avlånga landet som har försökt att också fejka Box ID, kan själv ej prova eftersom jag kör en Triax som ej laddar ner NDS :lol: :lol:
    Det du inte gör Idag, kan du lika gärna göra Imorgon.

  6. #76
    Tror inte på att fejka boxid, det är ju det som är "nyckeln"
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  7. #77
    Min kanaler har försvunnit nu efter ett tag och det går inte köra "fultricket" igen, antar att de redan har boxer-id:t registrerat. Ingen som lyckats komma förbi spärren?

  8. #78
    Citat Ursprungligen postat av nisse3
    Min kanaler har försvunnit nu efter ett tag och det går inte köra "fultricket" igen, antar att de redan har boxer-id:t registrerat. Ingen som lyckats komma förbi spärren?
    :-( Verkar tyvärr vara så!!!
    Det du inte gör Idag, kan du lika gärna göra Imorgon.

  9. #79
    Citat Ursprungligen postat av nisse3
    Min kanaler har försvunnit nu efter ett tag och det går inte köra "fultricket" igen, antar att de redan har boxer-id:t registrerat. Ingen som lyckats komma förbi spärren?
    Kanske...
    Gjorde en "hardware reset" med mmedit och fick ett nytt boxid
    ringde in för en tio minuter sen, har dock inte fått bild än
    Nån annan får gärna prova... funkar kanske att göra en hardware reset vanligt också... har inte provat

    Uppdatering:
    Goda nyheter
    Har fått bild nu. Försökte först på det danska nummret... tog över två timmar innan jag fick bild. Det jag fick göra var att först reseta boxen med mmedit så jag fick ett nytt box id. Sen ringde jag in på det danska nummret. Efter ca 2 timmar orkade jag inte vänta utan gjorde en reset genom att dra ut sladden och hålla in knapparna på framsidan. Då fick jag inget nytt box id men jag fick bild på de danska kanalerna direkt med det boxidet jag hade reggat innan. De svenska och norska kanalerna (3an och ztv) funkade dock inte.
    Gjorde en ny reset med mmedit och reggade det nya boxid'et på det svenska nummret. Då fick jag bild direkt.

    Någon som kan bekräfta om de har ändrat så man bara får de danska kanalerna om man reggar på det danska nummret?

  10. #80
    Skulle inte du kunna göra en newbie guide till detta, Vad behövs i form av hårdvara (sladdar m.m.) och vilka program. Och hur går man tillväga??

    //Soprano
    - Look! I'm Al Pacino from Scarface!
    - No you're not! You're Fredrik the idiot from Sweden.
    **Gary Busey till Fredrik Wikingsson efter en omgång Paintball.**

Liknande ämnen

  1. Funkar detta kort?
    Av jappish i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-21, 14:44
  2. Funkar verkligen detta???
    Av honkies i forum Övriga mottagare
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-10-15, 10:33
  3. Funkar detta
    Av viper23 i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-02-05, 10:54
  4. Canal plus funkar med detta!
    Av fireblade i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-02-07, 19:39

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss