Sidan 7 av 13 FörstaFörsta ... 56789 ... SistaSista
Resultat 61 till 70 av 124

Ämne: För alla med 9780 med NDS uppgr, så funkar detta!

  1. #61
    wilfredo
    Gäst

    Nokia9802

    Kan du vara snäll och säga till hur mar gör för att få tillbaka de viasat kanalerna? Jag hade den men jag fick uppdaterad och alla kanalerna försvan.

    Tack för hjälpen

    Willy'S

  2. #62
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Vad menar du med att alla kanaler försvann?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #63
    För mig funkade de på första försöket. Har en 9780s

    Tackar

  4. #64
    Lysande, jag ringde det danska numret (har en markbox med basutbud sen tidigare) och vips, nu ser jag svt1, svt2, svt24, tv3, tv4, ztv, dr1, dr2, tv3dr, 3+dr, inte illa för att vara gratis =) tack för inlägget...

  5. #65
    Citat Ursprungligen postat av botox
    Lysande, jag ringde det danska numret (har en markbox med basutbud sen tidigare) och vips, nu ser jag svt1, svt2, svt24, tv3, tv4, ztv, dr1, dr2, tv3dr, 3+dr, inte illa för att vara gratis =) tack för inlägget...
    :lol: :lol: Ännu en som lyckats lura V-skvatt, o jag hoppas att tanken med detta forum är att alla ska hjälpa till om man hittar nåt intresant eller? :roll:
    Det du inte gör Idag, kan du lika gärna göra Imorgon.

  6. #66
    Desvärre går det inte att registrera boxen mer än en gång, jag testade det norska numret också, men fick till svar att mitt kundnummer redan användes. Jag provade ett antal olika varianter, men det är tydligen box-id som de registrerar. Det förklarar varför man kan använda vilket kundnummer som helst.

    Tänk till först, danskarna har en hel del bra program, speciellt för sportälskare 8)

  7. #67
    Jag har en Thomson ds135th som stängde av sig själv och uppdaterades,,, Jag har testat ca 100 parabolkortsnummer men inget funkar. Vet nån om det funkar med min mottagare??

  8. #68
    Färsking
    Reg.datum
    Nov 2003
    Inlägg
    16
    jag har vänta 10 min men kommer inte in *31*08-56203300
    vad ska jag göra
    tack

  9. #69
    :lol: Vet inte om du stavat fel men #31# är till för att ditt egna telenr ej skall visas tex. i nummerpresentatörer, *31* vet jag inte vad det är för kod :roll:
    Det du inte gör Idag, kan du lika gärna göra Imorgon.

  10. #70
    Jag fakade ett nytt abb. enligt instruktionen till min 9780S idag och TV3 och ZTV hoppade igång till slut :lol:

    Ganska snart efter att jag ringt in uppgifterna så försvann info-rutan om hur man skulle gå tillväga från TV'n.
    Jag fick dock ingen bild så jag uppgraderade till senaste FW (MT 2.1) via systemkonfigurationsmenyn.
    Efter att jag uppgraderat lät jag mottagaren stå på TV3 och nå'n timme senare kom bilden, kanoon !!

    Jag gjorde också en ny kanalsökning och fick in del nya okodade kanaler.
    Tror det är ryska, estniska eller nå't.
    Det är bara ett problem, signalstyrkan är så klen på dem. (typ mosaikbild)
    På TV3 har jag 5-6 gröna pluttar när jag kollar signalkvalitén i menyn, borde inte det räcka eller ska jag kanske försöka justera parabolen lite bättre ?

    Nå'n annan som också har klen bild på de okodade kanalerna ?
    (TV3, ZTV och SVT-kanalerna har jag klockren bild på.)

Liknande ämnen

  1. Funkar detta kort?
    Av jappish i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-21, 14:44
  2. Funkar verkligen detta???
    Av honkies i forum Övriga mottagare
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-10-15, 10:33
  3. Funkar detta
    Av viper23 i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-02-05, 10:54
  4. Canal plus funkar med detta!
    Av fireblade i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-02-07, 19:39

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss