ville bara visa dig orsaken till att det kan krångla
det här under är citerat från nyhetsarkivet från AD-teknik 030410:
"Från och med idag börjar vi leverera våra programmerare med nya firmware versionen 1.8.
Denna firmware innehåller en ny phoenix-interface emulering som till skillnad från vanliga phoenix-interface skickar data synkront till kortet. Detta gör att kort som kräver exakt synkronisering av data även kan programmeras, tex. Megapic-2 (M2)."
du får givetvis senaste firmware 1.10 tror jag det e om du skulle byta.
om du har möjlighet att få tag i ett basiccard eller ett titanium att testa så gör det, för jag tror inte de korten är känsliga för det som beskrivs ovan. fungerar nått av dessa kort är nog det ända att byta firmware. eller byta kort med någon annan som har ett MII och testa med det kortet istället. windows xp sp1 ska inte vara några problem. jag kör samma och har ej gjort någon som helst inställnning. mer än att programeraren ibland blir lite knäpp. så man får bryta spänningen och försöka sätta den i phoenix igen. phoneix kan även hoppa ur på min mp3.5 firm 1.8 när man tar ur kortet och sätter i det (för sakta) igen. du verkar ha ett av dom senaste korten. på mitt kort har jag även datum, tror att det är ett av dom senaste när jag köpt det för bara någon månad sen(03/04/4 V1)

Svara med citat