Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: Andra sattelite

  1. #11
    De där BBC kanalerna, ITV och C4 får man inte in så lätt, jag med min 80cm wokpanna i skåne får inte in de i allafall.
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

  2. #12
    Kanalerna ligger på Astra2 på 28 grader öst, de kodade kanlerna som finns på satteliten är kodade i videoguard.

    Kolla på www.lyngsat.com för mer info

  3. #13
    hur gör man för att få boxen att fatta att det finns fler sateliter ute i rymden än syrius, hotbird o astra...

    kan jag få alla kanaler på dessa sateliter eller bara dem viasat bestämda kanlerna???

  4. #14
    Du kan få allt. Ingenting är omöjligt!

  5. #15
    Enda som skulle begränsa är max antal kanaler du kan få in via mottagaren..?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  6. #16
    Jag har provat att rikta om mot astra nu men min mottagare vägrar att uppdatera kanallistan. Den säger bara att sirius inta kan hittas och därför kan inte kanallistan uppdateras.

    På grund av detta kan jag bara se de kanalerna som mottagaren har i sin kanallista (som den får från sirius/viasat) och det är bara några stycken från astra och hotbird.

    Någon som vet om det går att lägga in kanaler på något annat sätt
    eller nåt sätt så jag kan uppdatera från astra eller hotbird?

    (Nokia 9780S)

Liknande ämnen

  1. Htpc sattelite tv kort
    Av wikings1 i forum HTPC
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-10-08, 09:12
  2. Vad har ni andra för signalstyrka?
    Av phq i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-02-03, 21:32
  3. Andra än PDK?
    Av teebees i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-07-21, 21:42
  4. Andra satelliter...?
    Av silverminken i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-05-24, 09:03

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss