Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: KIOSK hackar..

  1. #1

    KIOSK hackar..

    Alla mina KIOSK-kanaler hackar och är dålig bild på. Alla andra kanaler fungerar fint.. :think: Det ända felet jag kan komma och tänka på är att parabolen behöver justeras lite, har inte tillgång till någon sat-beeper för tillfället så har ingen lust att skruva på parabolen.
    Har Philips MHW-box med OS 1.03.

    Någon som vet vad som är fel... ray:
    En kan inte göra nåt, tillsammans kan vi göra allt

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Hmm mina funkar bra... Har en Nokia 9802... Men som du säger så kan det vara signalen... Har du testat göra mottagaren strömlös ett tag å sen dra igång den igen?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Gäst
    Jag tror att transpondern som kiosk kanalerna ligger på kan vara lite klenare än de övriga och därför kräver mer av parabolinstallationen. Det kan ochså vara din LNB som har en ojämn frekvensgång. Prova att switcha med Sirius LNBn eller om du har någon annan att byta med.

    /Spock

Liknande ämnen

  1. Bilden hackar CD
    Av magah i forum Vu+
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-12-29, 19:58
  2. Det hackar.....
    Av StIvan i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-01-22, 14:31

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss