Jag förstår det men om två dagar så har dt gått en månad sen jag sökte areas , och då står det att man blir inaktiv .
Vad innäber det ?
Vill ju inte tappa trustpoäng.
Jag förstår det men om två dagar så har dt gått en månad sen jag sökte areas , och då står det att man blir inaktiv .
Vad innäber det ?
Vill ju inte tappa trustpoäng.
Mvh // tropical
Det enda som händer är att alla poängen hamnar i "time lock" så fort du har verifierat en area igen så släpps dom på med 1 poäng per dygn, så om du har mycket i trust så tar det en stund innan allt är frisläppt igen.
Men det sker ju inte så mycket på kodfronten så det är inte mycket man går miste om :wink:
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Forfarande strul på ucs2000.... Nån som har ny info.... Dom kanske har getupp????
Nu är sidan uppe /rockan
Wiie... Dock är areas poten fortfarande tom :/
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Nu skiter jag i ucs .
Visar de inte bättre intresse själva så varför ska jag göra det ?
Har haft 2 datorer igång hela tiden för vad ... Jo för att hamna i timelock.
Det har de minsann reda på , de som är innaktiva . Men det är ju för helvete deras fel ... Nu är jag FÖRBANNAD :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Mvh // tropical
Har du orkat läsa vad Basse skrivit under bulletins på ucs?
Ta reda på alla fakta innan du gnäller nästa gång.
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.
Kan du citera.... Jag tar mig inte länre in på ucs....Ursprungligen postat av Johan
Kontentan vad det som står är att ALLA konton kommer att sättas till aktiva samt att ALLA skall få sin max trust så fort potten är påfylld igen.Hi...
We have had some problems with the server and me (basse) have changed ip address so i can't refill the areas pot at the moment.
I will, when i get access to the db again reset all the trust level to the max..
So please just relax and take a vacation in between..
It will probably be fixed this week... And then you get 30 days to hash an area..
best regards
Basse
UCS2000 Team
Ingen skall behöva "lida" för att servern varit nere
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Och om man inte kan engelska då ?????????Ursprungligen postat av Johan
Vad gör man gissar sig till det eller ?????????????????????????????????????????????????
Mvh // tropical