Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: fått nytt kort från viasat

  1. #1

    fått nytt kort från viasat

    Tjena.. efter min låda blev uppgraderad fick jag ett nytt kort också.. nu är det så att jag har för mig att jag har läst att man inte skulle sätta i det kortet för då skulle man inte kunna köra med pirat kort i sen, eller?? Eller är det bara jag som växlat ihop något?? :roll: ha d

  2. #2
    Efter din låda blev uppdaterad kan du inte köra mer piratkort mera

    //Stimo

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Stimo
    Efter din låda blev uppdaterad kan du inte köra mer piratkort mera

    //Stimo
    jag menar ju givetvis när/om dom knäcker videoguard

  4. #4
    Det finns väl ingen som skulle kunna veta eftersom det ej är knäckt.. :?:
    VU+

  5. #5

    Re: fått nytt kort från viasat

    Citat Ursprungligen postat av kenny87
    Tjena.. efter min låda blev uppgraderad fick jag ett nytt kort också.. nu är det så att jag har för mig att jag har läst att man inte skulle sätta i det kortet för då skulle man inte kunna köra med pirat kort i sen, eller?? Eller är det bara jag som växlat ihop något?? :roll: ha d
    Kör utan kort så länge det gå! Och stoppa i kortet när du inte kan se några kanaler längre.

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Storsnusaren
    Det finns väl ingen som skulle kunna veta eftersom det ej är knäckt.. :?:
    jo visst.. men om du läser vad jag skrev en gång till så kanske du kan se att jag hade för mig att jag hade läst nåt om att man inte skulle sätta i det nya kortet... och frågade om det var någon som visste vad jag menade.

  7. #7

    Re: fått nytt kort från viasat

    Citat Ursprungligen postat av kenny87
    Tjena.. efter min låda blev uppgraderad fick jag ett nytt kort också.. nu är det så att jag har för mig att jag har läst att man inte skulle sätta i det kortet för då skulle man inte kunna köra med pirat kort i sen, eller?? Eller är det bara jag som växlat ihop något?? :roll: ha d
    Det spelar ingen roll om du stoppar i kortet eller ej, mjukvaran är ju redan installerad som letar efter rätt kort vilket är knutet till boxens serienr! Du har bild bara under en övergångs period tills Via är säkra på att du fått ditt kort.
    PS jag kan ju ha fel men jag har själv ett ab och för mig funkade det så, det går ju iofs att köra på ring grejen och anmäla sig som ny kund var artonde dag.

Liknande ämnen

  1. Nytt kort från CD
    Av vesslan i forum Dreambox
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-10-08, 17:48
  2. Nån här som fått nytt kort av CD?
    Av forhike i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-27, 22:25
  3. Fler som fått samtal från viasat
    Av Pane i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-07, 22:36
  4. Nytt kort från senda?
    Av Gert i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-02-17, 13:17

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss