Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: CD säjer att man ska ladda ner

  1. #1

    CD säjer att man ska ladda ner

    Är det nån som vet vad det händer om man laddar ner ny programvara till EPG Kiosk kanske man inte ser nånting för det verkar att orginal koret inte fungerar innan man gör nerladdningen.

  2. #2

    Re: CD säjer att man ska ladda ner

    Citat Ursprungligen postat av karl48
    Är det nån som vet vad det händer om man laddar ner ny programvara till EPG Kiosk kanske man inte ser nånting för det verkar att orginal kortet inte fungerar innan man gör nerladdningen.
    Det verkar att det bara händer i cd boxar

  3. #3
    Det verkar som att man inte längre kan få bort den blå irriterande rutan på kiosk-kanalerna. Fungerar inte längre med pil höger+serv.

  4. #4
    så länge cd boxen och kortet funkar byt alldrig programvara. iofs kan den nya va mycket bättre, kan snabba upp boxen, men jag gjorde en update på mina föräldrars box en gång i tiden, ledde till att info menyn sprack sönder. tryckte man exit så försvann den men man kunde inte trycka tillbaka den igen.
    Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
    Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
    Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
    Samsung 9500 VIA CI -EMU
    MP3.5 Usb firmware 4.2
    stab- HH120 usals

  5. #5
    jävligt kul har en cd-hyr pioner mottagare så glad som man är så laddade jag ner uppdateringen....den roliga blåa text remsan är kvar,för att få bort den så måste man först sätta in org.kort låta den ladda klart den filmen man vill se sen byta till m2 :twisted: :wink: ack man lär sig aldrig

  6. #6
    Min EPG visar bara de danska kanalerna nu, men det går mkt snabbare och den blå rutan försvinner om man drar ut och sätter in piratkortet igen.

    någon som vet hur jag ska få fram de svenska kanalern på programöversikten. Har en philips hyrbox, som uppdaterar sig själv.

  7. #7
    Rattle
    Gäst
    Provade och ladda ner nya mjukvaran till min nokia 9311, funkar kanon. Nu kommer inte den blå rutan upp överhuvudtaget med titanium

    /Rattle

  8. #8
    Är det någon med Nokia 9321S som uppdaterat och har erfarenhet hur den funkar efter uppdatering

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Bond007
    Är det någon med Nokia 9321S som uppdaterat och har erfarenhet hur den funkar efter uppdatering
    Jag ladda ner den det var inte meningen men inte vet jag det hände inget speciellt som förut

Liknande ämnen

  1. ladda ner
    Av rottweiler i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-01-12, 08:25
  2. Kan ej ladda ner filer!
    Av realsimba i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-06-22, 22:14

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss