Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: Installation av brännare!!

Installation av brännare!!

Hej!Har köpt en brännare av märket Infinity usb phoenix.har ett M-II kort som är färdigt programmerat,men skall förnya koderna.Nu håller jag på att installera brännaren,Min fråga :har enbart en kabel usb,ej till serialporten räcker det??När jag installerar den kommer det upp en massa kort namn som jag skall trycka på ett,men inte m-II,vilket skall jag ange?SARA

Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Tackad
    1 gånger
    det räcker tyvär inte med bara usb :-(
    Dreambox

misse
    Gäst

strul

Nu har jag fått skaffat serialcable,men det blir bara strul.Har en installationscd,kör den kommer fram till då den frågar efter vilket kort,m-ii kortet är ej där på listan.Vad skall jag göra??kollar enhetshanteraren och det verkar som usbporten ,således en är gul okänd enhet!??Svar är ni snälla .SARA som har tagit vatten över huvudet!

Kan ingen hjälpa??

Min brännare verkar väldigt "död" ingen lampa lyser någonstan och min usb-port är för kruxad???Hjälp?SARA

Installation av brännare

Hej.Sara

Gå in på www.zappafree.com så finner du under guider och filer en bra guide hur du skall göra för att bränna ditt kort

Så långt har jag inte kommit!

jo du!Så långt att bränna kortet har jag inte kommit.få se om jag överhuvudtaget kommer!Försöker installera min brännare,Programmet går ju att installera men brännaren är död,inget lyse,varken röd eller grön lampa,har provat på båda datorerna,det verkar som inte drivrutinerna är där??SARA

Om du kollar på http://www.wbelectronics.com så finns alla drivrutiner under download samt hjälp under support
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Inget händer

det är samma installation på den sidan som installations disketten.Min brännare är fortfarande död,inget händer.Har kopplat alla sladdar som sig bör kört installationsdisketten och brännaren finns inte på enhetshanteraren.??SARA

Hade kabeln fel väg:-)

Men kan nån vänlig själ skick drivrutinerna till infinity usb phoenix så jag kan sätta dem på diskett o på det viset installera dem.SARA sätt under filer eller skicka dem per post isso38@hotmail.com

MII är SAMMA som Megapic 2

Liknande ämnen

1. CD installation
    Av 40hz i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-24, 19:23
  2. .nfi image installation
    Av razorx i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-26, 14:07
  3. mv installation
    Av igor i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-05, 09:39
  4. Mandriva Installation ?
    Av mimmie i forum Övrigt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-11-15, 17:12
  5. installation
    Av 905 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-06-04, 19:06

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss