Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Humax 5350 Problem

Humax 5350 Problem

Jag har som sagt en Humax 5350. När denna inköptes för några år sedan så åkte där i en conax modul men denna har aldrig använts förrän nu. Jag stoppade i ett MII kort och allt funkade fint i ca 2 minuter sen fryste bilden. Efter en omstart av mottagaren så funkar det bättre men jag får t.ex. inte igång kiosk kanalerna. Jag testade samma kort i en Samsung 9500 och där funkar allt felfritt. Var sitter felet?

På min humax funkar alla kanaler perfekt. Det fins bara 11 kiosk kanaler. pröva ladda om kortet.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Kan det vara så att jag har för gammal firmware till min conax modul?.

Citat Ursprungligen postat av trollhattan
    3.03 e den bästa
    Kan någon beskriva i detalj hur man gör när man uppgraderar en Conax modul och hur man kollar vad man har för version nu

Det står på CAmodulen eller truck Menu ock blädra ner till Common interface.
    Min är versiun 4,00e
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Nu funkar Humaxen nästan perfekt. Jag får upp Kiosk kanalerna i kanallistorna men när jag väljer en kioskkanal så blir det svart i rutan. Man kan se mellan filmerna men det sänds väl okodat. Är det någon som har ett liknande problem?

conax modularna kan du inte upgradera,men 3.03 och 4.0 är lika bra.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Liknande ämnen

1. humax 5350 vaci problem
    Av Megaman i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-08, 08:32
  2. Problem med Humax 5350
    Av ruffis i forum Övriga mottagare
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-10-02, 09:26
  3. Humax 5350 problem
    Av adam i forum Övriga mottagare
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-09-02, 23:43
  4. Problem med Humax 5350
    Av ruffis i forum Övriga mottagare
    Senaste inlägg: 2004-07-27, 10:21
  5. Humax 5350 uppgraderings problem
    Av mcfest i forum Övriga mottagare
    Senaste inlägg: 2004-07-05, 18:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss