nej du reecord..det är det vi Inte får hoppas.....då kommer systembytet där också..
nej du reecord..det är det vi Inte får hoppas.....då kommer systembytet där också..
Du kan ju själv tänka dej att det sitter folk som verkligen vet hur system fungerar... Och har lyckats få ut mk10 & 11 och fått in allt på ett kort... Det är precis som Viasat... Med rät nycklar uppdaterar korten sig själva... Och kom inte och säg att det inte finns nån i hela världen som lyckats med det, för det finns... Och att det skulle bli publik kan alla glömma... Det kommer det aldrig att bli... Då lär ju Canal Digital byta system snabbare än snabbast...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
jo det stämmer ja ser inte det som en nackt del att det inte finns au det är ju inte så farligt att bränna om det cirka en gång i veckan :smile:
Dreambox
Jag beställde en brännare o kort helt nyligen,fick bra hjälp från detta forum.Kan jag bränna mitt kort tror jag nog att du klarar det.M.V.H SARA
Någon som vet hur länge dessa kort fungerar till Canal Digital?
Det är ingen såm kan svara på? Tills Canaldigital hittar på någåt att ståppa dem? Det här att brännakort får man ha såm håbby!
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
Frågan är om hur lagligt det är att bränna åt andra, utan att man tjänar pengar på det? Att ta betalt för det är väl troligen rätt kriminellt......
Själv hjälper jag några kompisar med uppdateringarna, eftersom de saknar brännare å datorvana. Detta givetvis kostnadsfritt! Det är som Pena säger, en hobby. :lol:
Mvh Matte 8)
De kan ju vara en av anledningarna till varför cd inte kör hårdare med nyckel byte 1 till 2 veckors mellan rum skulle dom börja som dom gjorde på den analoga tiden var och varannan dag då kanske de skulle kunna dyka upp AU kort ??? De kan ju vara så dom resonerar vad vet man :idea:Ursprungligen postat av Deaaaaaas
Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E
Njaa... Visst skulle det kunna vara en logisk anledning... Men som sagt ska vi inte dra några slutsatser här... Att autouppdaterande kort finns vet vi alla nu... Dock är det inom slutna kretsar... Och det är ju inte så farligt att programera om kortet en gång i veckan... Det tar ju inte mer än ca 20 sekunder...![]()
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.