Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: e säkert ute o cyklar men....

  1. #1

    e säkert ute o cyklar men....

    tjena! jag vill inte skapa massa rykten nu, så häng mig inte..:-)
    en jobbarkompis till mig sa att det finns koder, men att korten e så jäkla dyra att det inte lönar sig. hans polare e tydligen en duktig "kortfixare"
    sanning eller lögn? nån mer som har hört nåt?
    jag e som sagt inte ute efter att skapa rykten eller kränga icke fungerande kort, utan jag bara vidarebefordrar vad han sa, och han är också duktig på såna här grejer...

  2. #2
    Då får du väll ta och fråga honnom om vad för kort de är, efter som dom är så dyra

  3. #3

    Re: e säkert ute o cyklar men....

    Citat Ursprungligen postat av magellan69
    tjena! jag vill inte skapa massa rykten nu, så häng mig inte..:-)
    en jobbarkompis till mig sa att det finns koder, men att korten e så jäkla dyra att det inte lönar sig. hans polare e tydligen en duktig "kortfixare"
    sanning eller lögn? nån mer som har hört nåt?
    jag e som sagt inte ute efter att skapa rykten eller kränga icke fungerande kort, utan jag bara vidarebefordrar vad han sa, och han är också duktig på såna här grejer...
    Ja är det en jobbar kompis så hjälps man väl åt och finns det koder så hjälper man väl varandra.
    Kanske mycket snack :idea:

  4. #4
    hade en tråd uppe om det där för ett tag sen, fick en del svar om vad som "kunde" vara sanningen efter mina efterforskningar på andra forum samt irc...och rätt många svarade att det finns koder för comhem men det inte funkar för PPV-film o sport...än så länge ganska hemligt också eftersom det tydligen är i "utvecklingstadiet".
    Längre än så kom jag aldrig med informationen men det vore konstigt om flera säger samma sak till mig även fast rykten sprider sig snabbt.

    Men men, får se vad som händer framöver, rätt säker på att nånting kommer dyka upp i höst 8)

  5. #5
    Man kan ju hoppas på det bästa snart. Synd att de inte släpper ut "betakoder"......så vi kan prova o se om de funkar bra eller inte.
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  6. #6
    Stor chans att folk som inte vet skillnaden på en kod och en nyckel, vet ifall det finns "nycklar" eller inte. Jag ser att svamlet har tagit fart här igen. Keep it up guys!
    hehe

  7. #7
    Jag tar tillbaka mitt uttalande och säger istället att det var flera som svara att det finns kort som funkar men att inte PPV-film o sport...ingen som sa nåt om koder eller nycklar om hur det funka så det tar jag tillbaka! *sorry*... :?

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av codehunter
    hade en tråd uppe om det där för ett tag sen, fick en del svar om vad som "kunde" vara sanningen efter mina efterforskningar på andra forum samt irc...och rätt många svarade att det finns koder för comhem men det inte funkar för PPV-film o sport...än så länge ganska hemligt också eftersom det tydligen är i "utvecklingstadiet".
    Längre än så kom jag aldrig med informationen men det vore konstigt om flera säger samma sak till mig även fast rykten sprider sig snabbt.

    Men men, får se vad som händer framöver, rätt säker på att nånting kommer dyka upp i höst 8)
    jag skulle klara mig länge utan PPV. Då får man ju många kanaler som man inte vill betala för, men ändå ha där i bakgrunden
    Dreambox 600 C
    Gemini 4.2

Liknande ämnen

  1. Säkert att beställa?
    Av garga i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-07, 14:03
  2. är jag ute och cyklar?
    Av arsenal i forum Dreambox
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-20, 17:43
  3. Är jag helt ute och cyklar eller ?
    Av ankaon i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-05-24, 19:45
  4. Hur säkert är boxer?
    Av Nos i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-07, 12:17
  5. [LÖST] dum fråga säkert men.....
    Av wajnet i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-12-12, 18:28

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss