Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: svart i rutan

Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Njaa... Jag tror det är Team PDK som har kontakt på Canal Digital... ...
    ...en ren spekulation utan någon grund. Tänk efter .... HUR MÅNGA inom Canal Digital har tillgång till nycklarna vid varje byte? Sannolikt är det fråga om 1-2 kanske högst 3 . Det är således ett mycket litet antal som skulle kunna läcka de här hemligheterna. Sålunda skulle det vara en barnlek att ta vederbörande i örat ! såvida det inte är med ledningens goda minne som man låter den här processen fortgå - varför är ju en annan sak som man alltid kan spekulera över

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Det är inte säkert... Jag vet folk som också delar med sig av hemligheter som typ bara de vet om... Saken är ju den att även om Canal Digital skulle tro att det är någon av deras anställda som ger koderna till Team PDK eller nån annan grupp så är det svårt att bevisa detta...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Men om det skulle va så så lär det vara lättare för CD att bevisa nu, om någon av de som vet har semester just nu!

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Sant... Men som sagt... Allt är spekullationer... Vi får helt enkelt lugna oss och se vad som händer...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Saken är ju den att även om Canal Digital skulle tro att det är någon av deras anställda som ger koderna till Team PDK eller nån annan grupp så är det svårt att bevisa detta...
    HHHMMM jag tror (obssavera jag tror) att skulle det va någon kontakt på cd så skiter nog ledningen i BEVIS det är så jävla mycket pengar som cd blir av me varje dag på free tv.
    så det är billigare att göra sig av med en hel avdelning en att försöka spåra upp nån SNÄLL kille som fixar koderna till oss..

Nää tror att att det är nått pogram som någon har fått fram som får ut nycklarna,och han ligger nu på en solig strand och dricker GROGG :twisted: :twisted: medans vi kollar in i väggen :twisted: :cry:
    STOPPA DJURGÅRDARNA PÅ NÄTET!
    Ser du någon, anmäl det här:
    http://www.skansen.se/aphuset/

dom har tjänat i alla fall enorma pengar,att sälja sina M2 kort över hela Europa,då kan de vara värd,att läcka lite filer då och då?
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Liknande ämnen

1. svart i rutan
    Av hasko i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-20, 07:05
  2. Svart i rutan!
    Av tomtenisse i forum Viasat
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-06-19, 22:06
  3. Svart i rutan
    Av RaZpuTiN i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-02-19, 19:45
  4. Svart i RUTAN
    Av Payne i forum Boxer
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-02-13, 11:39
  5. svart i rutan!
    Av dicko i forum Canal Digital
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2004-01-28, 08:05

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss