Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: keycard

  1. #1

    keycard

    Har ni varit inne där? kan det vara därför som dom inte släpper ut nya coder?
    VI SÄLJER EJ KORT I SVERIGE P.G.A http://www.marknadsdomstolen.se/

  2. #2
    Tror du att det bara är svenskar som är intresserade av koderna? :lol:

    Det har inget med saken att göra, folk har semester så det är bara att vänta, dom kommer så småningom.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    Jag måste vara blind, men kan inte se på Keycards sida att de inte säljer kort till Svenska kunder.... :shock:

    Däremot läste jag på marknadsdomstolens sida.......det verkar ju inte vara avgjort slutligt i alla fall, eller har jag fel...

    Då blire det smuggling som gäller i framtiden hehe Sverige är fantastiskt!

    Matte :lol:

  4. #4
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Hmm... Borde ju gå att hitta ett kryphåll i lagen... Detta får undersökas...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #5
    Jag beställde kort därifrån i tisdags och fick dom idag så visst säljer dom kort i sverige

  6. #6
    Det är redan undersökt och det kommer en lösning iallafall när det gäller m2

  7. #7
    om ni går till keycard via stopstops sida så ser ni.

  8. #8
    Det är redan undersökt och det kommer en lösning iallafall när det gäller m2

    enligt en säker källa ( och i detta fallet finns det bara en källa att tillgå ju )

  9. #9
    En lösning gällande M2??? Undrar vad de skulle vara, Evex?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  10. #10
    Ja det er bra at evex vet om en lösning,kan henda hela team pdk er på semester,har jäv** vanskeligt å tro det. Men dom ligger sikkert blant palmena og drikker bayer just nu.

    Mvh:Taco.
    Dreambox 7000s RUN Hydra atlantis
    Maxtor 160GB 5400 RPM.

Liknande ämnen

  1. keycard§
    Av fiat131 i forum Canal Digital
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-09-04, 09:28
  2. KeyCard !!!!
    Av Nemo i forum Övrigt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-08-03, 18:17
  3. keycard
    Av mrlerif i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-05-04, 09:10
  4. Keycard ???
    Av maxiboy i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-25, 17:13
  5. Keycard?
    Av Micke24 i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-03-28, 21:48

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss