Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 16

Ämne: I väntans tider

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2002
    Inlägg
    323
    Tackad
    1 gånger

    I väntans tider

    Ett litet tips till er som inte har:
    Nu när Co.ax och Viasprätt svajar, så passa på om ni har tid eller semester och montera upp antenn för Astra och Hotbird-
    Det finns mängder med skapliga gratiskanaler samt även bl.a också
    Sky som bjuder på kvalitetsfilm dock otextat men ej dubbat.
    Klart värt besväret och pengarna, det finns alltid något kul att vila ögonen på. Hotbird och Astra ger ca 1600 Tv-kanaler.
    Kan va bra att ha om nu Via försvinner en tid framöver.
    Bättre än TV1-2-4 iallafall.

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Mycket sant... Dock bör tilläggas att Sky's filmkanaler INTE är några gratis kanalerna...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Hej. Sky italia er favoritt, prima fila. hej hå ,funkar på Dreamboxen. Og bedre bild kvalite en cd kjiosk.

    Mvh:Taco.
    Dreambox 7000s RUN Hydra atlantis
    Maxtor 160GB 5400 RPM.

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2002
    Inlägg
    323
    Tackad
    1 gånger
    Multivision och mycket annat bra finns också.

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    vad har dom för krypterings system på astra och hotbird då?
    Dreambox

  6. #6
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    seca2? :?
    Dreambox

  7. #7
    Hej. Vi har update keys via blå knapp i Dreambox Anners er det nog Seca2 på sky italia. Finns nog til titanum files. Annars er det mange providers på hotdird/astra Ett titan card er bra og ha tror jag.


    Mvh:Taco.
    Dreambox 7000s RUN Hydra atlantis
    Maxtor 160GB 5400 RPM.

  8. #8
    Om jag förstår saken rätt så måste jag koplettera med två st lnb till (har idag för Sirius/Thor), min fråga är; kan jag sätta fyra huvuden brevid varann för att även få in hotbird/Astra eller eller måste jag skaffa en motor till parabolen?

  9. #9
    räcker med 2 lmb till + 4 vägs svitch men det räcker intte med 70cm nordenparabol. Det måstevara minst 90cm.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  10. #10
    Du kan sätta 2st huvuden till på befintliga parabolen, sett många som har det. Sen måsste du ju ha en sån där Diseq-växlare, eller vad det heter, för 4 till 1 åxå.....

    Matte

Liknande ämnen

  1. Ryanair - Hjälp med tydning av tider....
    Av trollhattan i forum Övrigt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-03-27, 17:43

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss