Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: Nybörjare.

  1. #1

    Nybörjare.

    Snälla jag har ett titanium kort och multibrännare 3,5.har laddat hem titanium card progg 1,10,2.Vad behöver jag mer.finns det nå sida där man kan läsa hur jag bränner ett Titanium eller M2 kort .

  2. #2
    filer till titaniumkortet har inte kommit ännu.
    Använd sök funktionen och sök i forumt så finner du svar, det finns svar på det du vill veta bara du letar.

    mvh Crall

  3. #3
    tack för hjälpen,Men vad sriver jag?Räcker det att skriva Titanium?

  4. #4
    Du kan ju börja med det och läsa lite, sen kan du ju skriva mp3.5 och läsa lite, det är mycket läsande och letande om man vill lära sig.

    Det finns en guide sektion på comhit startsidan oxå.
    MP3.5 kommer den från Ad teknik? dom har oxå guider isf.

    Mvh Crall

  5. #5

    jag igen

    Jag vet att det bara finns koder till m2, men jag vill lära mig hur man lägger i koder när det finns till Titanium.tack call.

  6. #6
    Jag använder multiprog för att start programeraren, och titaniumloader för at lägga in filerna, Det är bara 2 filer en .eep och en .hex.
    med titaniumloader är det typ 4 knapptryckningar och sen e det klart.

    vh Crall

  7. #7
    ok, men var kan jag hitta detta så jag kan läsa omdet ex.

  8. #8
    Alla program du behöver ligger under "filer" och allt du behöver veta får du leta upp i forumet.

  9. #9

    Tack

    Tack för hjälpen Crall, jag letar i forumet,men en sista fråga.Står det att eep och hex filerna är till Titanium, Tack en gång till. Ha en bra dag Marcus 10

  10. #10
    den dagen det kommer filer till titanium så står det nått i stil med "titanium-conax" eller nått sånt, den kommer isf att ligga i fil avdelningen så du kommer inte ta fel.

    Lycka till / Crall

Liknande ämnen

  1. Nybörjare!
    Av kurdsson i forum Boxer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-21, 07:33
  2. Nybörjare
    Av Scorpio_racing i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-01-04, 22:55
  3. nybörjare
    Av hellmats i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-11-24, 09:28
  4. nybörjare...
    Av axet i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-07, 07:50
  5. Nybörjare
    Av Newbe i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-08-18, 16:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss