Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 35 av 35

Ämne: Uppgraderingen för Forcemottagarna

  1. #31
    Jag har en Force 1133S satelitmottagare som är helt galen. Den låser sig, ibland slocknar den och efter några minuter kan den starta själv igen, plus att det är massa andra konstigheter. Nu har den fungerat i två dagar och man bara väntar på vad den hittar på nästa gång. Mottagaren är drygt 2 år gammal och kostade 5000 kr då.
    Allt detta började när jag uppdaterade mottagaren i maj.
    Jag trodde att Force var en kvalitets mottagare och köpte en 320T i början av året för 2000 kr.
    Det lustiga är att nu börjar ni skriva att det är problem med den modellen oxo.
    Personligen kommer jag mobba Force resten av livet om Boxer mottagaren oxo börjar leva sitt eget liv.
    Man kan nästan tro att någon har slutat på Force och dom har anstält en som inte kan det här.

  2. #32
    Fan..Vad blev bättre igentligen.
    Trodde inte att det var så faligt med kanal listan så jag laddade ner skiten.
    1,2,3,4 liger väll i början men icke, och DD fugerar väll ändå inte ännu.
    har någon hittat något bra med denna uppdatteringen går det att backa den tro.
    Funkar det inte att ändra i kanal listora på andra motagare??

  3. #33
    La tid på den igår!
    Efter att av programerat fjärren så kunde jag komma in i menyerna igen. Hadde lagt Videon på de färgade knapparna vilket inte funkar nu längre. :roll:
    Efter att gort en ny kanal sökning så blev kanal listan ok.
    (Nollade motagaren innan men det var nog inte nödvändigt).

  4. #34
    hmm..verkar vara delade meningar ang. möjligheten o sortera kanalerna.....
    enl. force hemsida står det följande:
    "Kanalsortering
    Grunnet Boxer sine krav har vi tatt vekk denne optionen der du kunne sortere kanaler i den rekkefølgen du ville.
    vi vil derfor be deg bruke favoritt lister i stedet. "

    o Boxer påstår följande efter mail kontakt me dom :

    "Det är inte boxer som ansvarar för boxrarnas mjukvara.
    Bifogar punkt 3 ur avtalet.
    3. PROGRAMVARA I BOX

    I Boxen finns viss programvara installerad av tillverkaren för att Kunden bland annat skall kunna ta del av program och tjänster och nyttja funktioner i det digitala mark-TV-nätet. Kunden kan ges möjlighet att uppdatera eller uppgradera programvaran via det digitala mark-TV-nätet. Boxer bär inget ansvar för den uppdaterade eller uppgraderade programvaran eller dess funktionalitet."

    :evil:

  5. #35
    Då är det ju bara en till som kan vara inblandad, Teracom.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Liknande ämnen

  1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-10, 13:15
  2. Extra/gömd information på Forcemottagarna
    Av frejac i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-08-10, 17:59
  3. Stoppa uppgraderingen....
    Av Snouser i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-07-10, 17:59
  4. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-03-13, 21:02
  5. Förändringar efter uppgraderingen
    Av TheVaran i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-02-28, 19:56

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss