Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: dreambox? alla kanaler?

  1. #11
    Dubbelkolla då m.a.o......? Kostar ju iofs mer än det smakar. Allt står ju i relation till vad man är vilig att betala.....men visst verkar DB som en trevlig box....
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  2. #12
    Hej vilken av modellerna är det

  3. #13
    Vilken av modellerna vad? Dreambox DM7000-S snackar vi nog om...sedan finns den med HD oxo för de som vill spela in program.
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  4. #14

    Re: dreambox? alla kanaler?

    Citat Ursprungligen postat av BRIAN2004
    Citat Ursprungligen postat av ayk
    Citat Ursprungligen postat av thugluv
    tjena, vill börja me att säga att ja inte e världens mest kunniga person inom området så ta det ja säger med en nypa salt, men jag har hört att på mga håll finns d ngt som heter "dreambox", denna box kopplas till en reuter hemma o sedan till en parabol, själva boxen ska fungera som en linux server som laddar ner koder till alla kanaler i världen och den omkodar allt sj, på detta sätt får du in alla kanaler, sant lr falskt? ngn som vet?

    Mvh Okunnig
    visst dreambox är en bra reciver men den öppnar inte alla kanaler
    utan allt som går att se med olika kort just nu kan du se utan att ha de olika korten i dreamboxen på det viset slipper du köpa nya kort hela tiden
    och om du har en kompis som har nån orginal kort på nåt syystem som är inte knäckt än och använder dreambox så kan du göra cardsharing genom internet om han också använder dreambox
    Till ayk@!

    Menar du 2 dreamboxer använder 1 kort (orginal)?

    4-5 st kan använda 1 org kort och det funkar utan problem

  5. #15
    Citat Ursprungligen postat av TouchMan65
    Dubbelkolla då m.a.o......? Kostar ju iofs mer än det smakar. Allt står ju i relation till vad man är vilig att betala.....men visst verkar DB som en trevlig box....
    visst det kostar lite mer än vanliga reciver men slipper köpa olika cam och kort i framtiden så det lönar sig i längden

Liknande ämnen

  1. Jag har alla kanaler...
    Av marcusbest i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-01, 17:33
  2. Har alla kanaler!
    Av Qoz i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-02-16, 15:19
  3. alla kanaler?
    Av grottslaven i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-04, 19:44

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss