Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 25

Ämne: Boxer nära att knäckas?

Du har rätt som vanligt Rattle :wink:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Ja men glöm det då för faan. Men jag frågade bara om det fanns någon annan som visste något. Hade jag velat ha en massa andra komentarer så hade jag skrivit det!

Citat Ursprungligen postat av mickeimaras
    Ja men glöm det då för faan. Men jag frågade bara om det fanns någon annan som visste något. Hade jag velat ha en massa andra komentarer så hade jag skrivit det!
    Ta det inte så...
    :wink: :wink:

Men det är bara det att det är alltid en polare som kan fixa och sen ser man inte något mer..

Men har du rätt så är det guld men nästa gång så kan du väll skriva när det finns konkreta svar :wink:
    STOPPA DJURGÅRDARNA PÅ NÄTET!
    Ser du någon, anmäl det här:
    http://www.skansen.se/aphuset/

där e jag lite på mickeimaras sida ...
    han fråga bra och det svar han ville ha va typ jag det e på gång eller nej det står still
    alla e vi nyfikna på vad som händer !!!!

Det är så mycke inlägg om detta med polare och så, bättre att vänta tills man med 100% säkerhet vet om det är knäckt eller inte.
    Skulle du ha rätt så är det KANON

Kom gärna tillbaks när du fått ännu mer info. Som de flesta säger är det ju en kompis kompis blablablabla som vet något....
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Re: Boxer nära att knäckas?

Någon mer än jag som hört att boxersystemet är nära att knäckas? Ska försöka ta reda på mer men enl. en polare som har kontakter i "200-klubben" kan nånting hända redan på torsdag. Någon som vet mer?
    Så var det då Torsdag idag...............

Runt S-valls trakten finns det mycket polare också som hör.
    Jag brukar säga kolla lite på dessa sidor för om och när så får vi veta detta här.

Har fått erbj av "Robban " att för 140:-/ mån skall jag få + Kanalerna priset har gått ned lite ?? vad detta kan bera på...

Snart är det fredag!!

När det väl är knäckt så kan det ju inte komma fram här iaf, om det inte är personen själv ifråga som talar om det.
    Alla andra är ju bortskrämda av "proffs" !!! ???

Liknande ämnen

1. DM500HD e nära nu...?
    Av MyB5 i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-12-20, 23:23
  2. slutet är nära
    Av wiggen-cx i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-30, 20:42
  3. Dreambox DM 7020-S är nära
    Av reecord i forum Övriga mottagare
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-03-09, 18:01
  4. Nu är det nära...
    Av codehunter i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-03-24, 15:13
  5. Slutet NÄra?
    Av Morbid i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-15, 14:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss