Men snälla människor! Tänk efter lite. Tro fan att Viasats kundtjänst säger att TV3 inte kommer att fortsätta att sändas i Boxers kanalutbud. Dom vill ju givetvis att ni skall teckna ett viasatabonnemang.
Men snälla människor! Tänk efter lite. Tro fan att Viasats kundtjänst säger att TV3 inte kommer att fortsätta att sändas i Boxers kanalutbud. Dom vill ju givetvis att ni skall teckna ett viasatabonnemang.
Hej har just i skrivand stund kollat detta med Boxer Viasat har skrivit ett två årigt avtal med terracom så det blir nog inte något avbrott just då..
Dessutom fins det dom som förskotts betalar 1 år skulle då Boxer fixa ett avtals avbrott ????? kanske kanske inte
Njae, dom betalar ju inte för MTG's kanaler.
Men då har dom förlängt, för det var ett år när dom tecknade första avtalet. innebär detta att dom lag till ett år eller lagt till två år?
"Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"
![]()
Hej
Läste någon artikel så där obestämt tidigt i våras och Svt:s önskan var att ha ca 10 kananler i det digitala marknätet inom en inte alltför avlägsen framtid. Den som lever får se.
Jag tycker att det är ganska skönt att piratkorten inte funkar till boxer just nu ett tag. Det sänds ju ialla fall bara en massa skräp och sport.
Jag betalar gärna för femman. Särksilt med tanke på juventus-dif i kväll. Även discovery tycker jag ibland kör bra saker.
"Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"
Håller med ang femman. Dom sänder ju en del fotboll. Bästa med trean är att dom har hyfsade filmer.
Visst skulle det vara bra om man kunde teckna sig för kanaler styckevis?
Allt styrs av att få reklamintäkter. Kanal5 & TV4 har "snott" marknad från TV3. Tv3 är intresserad om att stora delar av befolkningen har tillgång till kanalen! Hur ska man annars kunna sälja ut reklamtiden?
TV3 kommer säkerligen att ligga kvar i det marksända nätet, dock kommer kanalen med största sannolikhet att blir krypterad så at man måste ha ett programkort för att kunna se den. Förmodligen kommer då alla Canal Digitals, (som förövrigt kör en stor reklamkampanj på deras combobox), kunder som nu tecknar ett abonnemang med comboboxen att bli riktigt förbannade...den har ingen kortläsare.