Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: Tv-biljett 4,5,6 ??

  1. #11
    Dom måste ju visa alla matcherna efterssom folk köpt säsongskort, dom kan ju inte bara dra in det. Tror AIK och Trelleborg (dom som finns) supportrarna skulle bli lide förbannade om dom inte kunde se den kanske helt avgörande matchen om vem som blir kvar i AS.

    Sen måste dom ju spela matcherna på samma tid, då ett lag annars kunde få en fördel...

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av febster
    Mest troligt är väl att det kommer visas lite utländska matcher med... Om andra länder producerar matcherna, så är det ju bara att länka vidare dom.
    Nåja, dom måste ju köpa rättigheterna först. Och har dom väl köpt rättigheterna, så tror jag nog dom visar det på en "riktig" kanal...

  3. #13
    Mitt exempel var just menat som ett exempel.. OM Trelleborg är avsågat och AIK är mittplacerat, så är ju inte den matchen direkt nödvändig att sända pga att den är totalt betydelselös för båda lagen.

    Jag VET att dom tidigare valde bort några (tror det var 2 matcher) i sista omgången tidigare år. Men det är möjligt att CD har mer pengar än Viasat, som ju hade det innan CD tog över. Men om man säger så, så skulle det faktiskt förvåna mig om alla sänds i sista omgången. Det lär ju inte vara gratis med sådan utrustning.

    En liten brasklapp: Så var det iaf på comhem som jag såg det på då.. men är 99% säker på att inte viasat sände de sista matcherna heller.

  4. #14
    Om vi nu skall fortsätta ällta detta så
    (Men det är möjligt att CD har mer pengar än Viasat) det kan du lita på att dom har

Liknande ämnen

  1. tv-biljett
    Av villa i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-11-25, 06:57
  2. Biljett
    Av Evex i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-20, 13:02
  3. Tv Biljett?
    Av snorre99 i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-04-07, 11:57
  4. TV-biljett 1-2
    Av nimbusen i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-02-15, 19:30
  5. Tv-biljett??
    Av braindead i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-05, 00:23

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss