viasat släcker ned viaxss omkring 30/8 men det är inte klart om det gäller alla kanaler. hoppas att det kommer filer till nds
viasat släcker ned viaxss omkring 30/8 men det är inte klart om det gäller alla kanaler. hoppas att det kommer filer till nds
vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ
De skulle väl släcka ner 1/7 oxo va? Är det "final" nu då?
MC-buren MV-Coach.
SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!
Kan nog mycket väl stämma. 1/9 lanserar ju Viasat sina nya film kanaler...
--> NOLLTOLERANS <--
I en artikel i affärsvärlden så sa MTG's VD att viaccess släcks under September månad! Vi får vänta och se bara och njuta medans vi har det :-)
"Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"
Hmmmm..."den som lever skola se" sägs de...![]()
MC-buren MV-Coach.
enligt viasat så är deadline den 30/8 sen gäller bara nds några har det andra inte m.v.h.w
vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ
Deadline har hitills varit 1/7,26/7 och nu 30/8 men dom har fortfarande inte löst alla sina problem.Så det vet i sjutton.
Min gissning är nån gång under 2006.
Raspberrypi Oscam
Vu+solo2 oscam
Vu+duo mgcamd
Mmmm, tids nog lär vi säkerligen veta när viaax stängs ner helt. Då blir de "slut i rutan".....tills man kommit fram till en lösning. Undrar just hur lång tid de kommer att ta?
MC-buren MV-Coach.
Risken är stor att Viasatt byter lagom till Wold Cup i hockey då folk kommer att skriva på deras slavkontrakt i panik för att kunna följa hockeyen i direktsändning.
det är väll andra kanaler (typ finska på CD) som sänder hockey??
skruva ner ljudet på TV:n och ha radion på för Svensk kommentator.......
=))
=))
....im not lost, im on adventure.....