Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: övervakning

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

övervakning

Hej är det någon som vet ett program som man kan ha på datoren så det går att koppla in 2 eller flera kameror på usb så man kan spela in från olika rum samtidigt tex så man har skärmen uppdelad i 4 delar och kan se alla rumen samtidigt
    mvh nisse100
    Gratis är goott

hej ,finns massor av program .. övervakning (kameror) allmänhet kallas CCTV ,då ett tips är att googla lite ..

sen krävs viss tillstånd från länsstyrelsen ,dock ifs bara på fast monterade kameror .. dock inte hemma ..

/spock

Jag har kollat runt lite men jag hittar inget som jag kan använda det skulle vara ett program som jag instalera på datoren så den skötte allt hade tänkt ställa datoren på vinnden och ha övervakning i mitt hus utan att köpa en massa prylar utom kamrer
    mvh nisse100
    Gratis är goott

kolla in på tex.. http://www.cctvsoftware.com/ lite om vad som finns ,
    det roliga att skulle man beställa en proffs installation av tex kameraövervakning tex 2kameor med videoinspelning går notan på minst 60 tusen .. uppemot 100tusen ..hehe ,och materialet kostar bara under 20 tusen ,så snacka om stora pengar o tjäna o montera övervakning åt folk ..

Hej Nisse jag har köpt 1 kort för 700 kr
    jag kollar när jag kommer hem . du kan koppla 4 st kameror till den
    få kammeran starta automatiskt vid rörelse med ljud o spelaa in
    JIMMPA

:smile: NEDIS AB SWEDEN
    Box 1003, 551 11 Jönköping
    Tel 036 - 139350, Fax 036 - 135755
    E-mail: info@nedis.se
    JIMMPA

Jag tackar för svaren
    mvh nisse100
    Gratis är goott

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss