Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: vidiogard (NDS)

  1. #11
    nä jag vet inte har bara sett att det finnes filer till dom som ska vara för nds.
    RJ

  2. #12
    Då vet du inte OM de funkar....viafnatt sport 1 är ju släckt. Det kan du ju kolla om du kan få igång....
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  3. #13
    nu har jag fått det nya kortet.man ska ju alltå knappa in box id själv.det borde väl betyda att man själv läger in det i kortet och låser den till den boxen.mina funderingar är då om man struntar i detta och väntar till det kommer nds moduler då måste väl kortet funka på dom?

    ang dragon modulen så har jag förstått att man kan editera dom filerna som är till den. om man då tar bort allt som har med viacess att göra och om man ändå har viasat då,då måste ju nds funka.
    RJ

  4. #14
    Mmmm nog är det så alltid. Har du inte v*a*cc*ss i mottagaren kan du nog vara säker...?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  5. #15
    Måste bara få blanda mig i detta ämne, jag var och satte upp en ny via mottagare med nytt kort till! när jag var klar så satte jag igång mottagaren med kortet i, fick upp bilden att man skulle ringa och allt det hörde till men innan jag han ringa så sparka det nya kortet igång så jag la aldrig in box id till kortet!!
    Det kan nog gå utan att knappa in sitt box id Har inte testat detta fullt ut på en annan box som är bara uppgaderad än men det kommer.. Är det någon annan som testat så skriv!!!
    //Jbey

  6. #16
    det vore intresant att veta, om du kunde kolla . Det kan ju vara boxen som blir låst till kortet också. Om det kommer moduler och boxar med fri nds så att säga.
    RJ

Liknande ämnen

  1. vidiogard (NDS)
    Av klasse31 i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-09-01, 14:42

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss