:-( O hur kommer man in på sidan Pena? Glada hälsn från Hasse 54Ursprungligen postat av pena
![]()
:-( O hur kommer man in på sidan Pena? Glada hälsn från Hasse 54Ursprungligen postat av pena
![]()
Det du inte gör Idag, kan du lika gärna göra Imorgon.
Åmdu menar till filen Geo 34 Klicka på hexfiler
Åm du menar de vanliga jäller Infinity USB Phoenix
Klicka lilla ikonen för brännare i systemfältet längst ner i höger hörn Klickka Avslyta Phoenix läge
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
Rätt adress ska vara hop.to/ssh.
Vad skrev jag då :?: :?: :?:Ursprungligen postat av i18149n
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
Nåja huvudsaken är att de blir rätt till slut.
Så de har redan släckt ner via sport minsann!? Jojo, sedan ska det väl gå med "rasande" fart? Lånad tid är vad vi lever på just nu. Tills det kommer nya saker som gör att vi kan se Viafatt igen.
Isso38 : Trodde vi hade en diskussion om viafatt-cammen i ett annat forum eller jag som förvirrar de igen? :-s
MC-buren MV-Coach.
SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!
Nix!du är inte förvirrad.Jag frågade om ca-modulen på c**d forumet.Men så tänkte jag att det hör ju hit då jag skall bränna guldkortet.Men nu så behöver jag inte informationen då jag har avbeställt ca-modulen.Får nöja mej med c**d.tänkte bara att det skulle vara bra med tv3 då det blir mörka höstkvällar. :-( Hälsningar SARA
Lycka till med tittandet. Har du bredband är det ju bara att förladda hem filmer när inte CD funkar nått bra. Sedan är det bara att se den då.![]()
MC-buren MV-Coach.
Nu förstår jag inte ???Hur??Varifrån??Är jätte intresserad av att se filmer.Har faktiskt bredband och två datorer!SARA
Inte hört talas pm DC++? Är nämligen ett program där användare byter filer med varann. DC++ hämtar du hem här:
http://dcplusplus.sourceforge.net/
Prova även Torrents....sök på google efter ordet. DCC är snabbt, men själv har jag inte hittat en del saker som jag dock gjort via torrents.....läs, förstå och ladda hem en klient, gå till en sida med torrents och vips kan du välja och vraka!
Edit : Liiite off topic, men men...
MC-buren MV-Coach.