Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 22

Ämne: Ca-modul

Citat Ursprungligen postat av pena
    Inte i Phoenix utan den vanliga kortet i brännaren Geo 34 fil från www.hop.to/ssh Pic fil ock eep på rätt ställe sen ärdet bara ock bränna.
    :-( O hur kommer man in på sidan Pena? Glada hälsn från Hasse 54
    Det du inte gör Idag, kan du lika gärna göra Imorgon.

Åmdu menar till filen Geo 34 Klicka på hexfiler
    Åm du menar de vanliga jäller Infinity USB Phoenix
    Klicka lilla ikonen för brännare i systemfältet längst ner i höger hörn Klickka Avslyta Phoenix läge
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Rätt adress ska vara hop.to/ssh.

Citat Ursprungligen postat av i18149n
    Rätt adress ska vara hop.to/ssh.
    Vad skrev jag då :?: :?: :?:
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Nåja huvudsaken är att de blir rätt till slut.

Så de har redan släckt ner via sport minsann!? Jojo, sedan ska det väl gå med "rasande" fart? Lånad tid är vad vi lever på just nu. Tills det kommer nya saker som gör att vi kan se Viafatt igen.

Isso38 : Trodde vi hade en diskussion om viafatt-cammen i ett annat forum eller jag som förvirrar de igen? :-s
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Nix!du är inte förvirrad.Jag frågade om ca-modulen på c**d forumet.Men så tänkte jag att det hör ju hit då jag skall bränna guldkortet.Men nu så behöver jag inte informationen då jag har avbeställt ca-modulen.Får nöja mej med c**d.tänkte bara att det skulle vara bra med tv3 då det blir mörka höstkvällar. :-( Hälsningar SARA

Lycka till med tittandet. Har du bredband är det ju bara att förladda hem filmer när inte CD funkar nått bra. Sedan är det bara att se den då.
    MC-buren MV-Coach.

Förladda filmer???

Nu förstår jag inte ???Hur??Varifrån??Är jätte intresserad av att se filmer.Har faktiskt bredband och två datorer!SARA

Inte hört talas pm DC++? Är nämligen ett program där användare byter filer med varann. DC++ hämtar du hem här:
    http://dcplusplus.sourceforge.net/

Prova även Torrents....sök på google efter ordet. DCC är snabbt, men själv har jag inte hittat en del saker som jag dock gjort via torrents.....läs, förstå och ladda hem en klient, gå till en sida med torrents och vips kan du välja och vraka!

Edit : Liiite off topic, men men...
    MC-buren MV-Coach.

Liknande ämnen

1. ca modul och cd?
    Av ivan50 i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-09-23, 08:39
  2. CA Modul
    Av Horst i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-14, 10:51
  3. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-11-04, 20:16
  4. 478-483 modul
    Av engan63 i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-10-02, 20:22
  5. Modul
    Av tropical i forum Viasat
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-09-25, 22:28

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss