Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Viasat Sport 1???

  1. #1

    Viasat Sport 1???

    Någon som vet varför inte Viasat Sport funkar längre???Eller är det bara hos mej det inte gör det

  2. #2
    Varför inte läsa först o fråga sen :shock:

    Viasat sport 1 sverige har slutat sända i viaccess
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    Ok...Tack för svaret....Jag såg när jag hade sänt mitt mess att så var fallet

  4. #4
    Kanske skall vi inte vara så snabba med att snäsa av nya inlägg här. Det här forumet håller ju på att dö på grund av för få inlägg. Kolla själv hur många inlägg det kommer varje dag. När då någon äntligen skriver nåt så blir man uppmanad att inte skriva utan läsa först. Hur jobbigt kan det vara med ett inlägg per dag? Jag tycker det är dags för en lite vänligare attityd mot varann. Blir man avsnäst så drar man sig för att skriva och då kommer sotdöden för forumet krypande.

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av torrisen
    Kanske skall vi inte vara så snabba med att snäsa av nya inlägg här. Det här forumet håller ju på att dö på grund av för få inlägg. Kolla själv hur många inlägg det kommer varje dag. När då någon äntligen skriver nåt så blir man uppmanad att inte skriva utan läsa först. Hur jobbigt kan det vara med ett inlägg per dag? Jag tycker det är dags för en lite vänligare attityd mot varann. Blir man avsnäst så drar man sig för att skriva och då kommer sotdöden för forumet krypande.
    För det första så är det fler än ett inlägg om dagen på dessa forum, för det andra så blir det lite tradigt i längden att läsa samma saker hela tiden. Givetvis så har ingen något uppsåt med att ställa frågor, och inga frågor är egentlige dumma. Om folk däremot skulle läsa åtminstone rubrikerna på de senaste 40 inläggen så skulle det lätt gå att hitta svar påde flesta frågorna. Har man sedan följdfrågor så lämpar sig ju de finfint i den befintliga tråden.

    Det är få forum där ute som har så vänligt inställda personer som här på comhit....

  6. #6
    @torrisen
    Om du tolkar mitt svar som en avsnäsning så får det stå för dig, jag ser det som en kommentar och han fick dessutom svar på sin fråga.

    Det är en regel/kutym (skriven eller oskriven) i alla forum att läsa först o fråga sen, svaret stod vid tillfället 2-3 inlägg ifrån och som han själv tydligen hittade efteråt.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  7. #7
    den går altså inte med pirat kort då
    om ja har fattat rätt

  8. #8
    GRATTIS!!! Det har du!!! 8)
    /klas

    --------------------------------------------------------
    ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av klas
    GRATTIS!!! Det har du!!! 8)
    Ehm....Klart det går...frågan är hur

  10. #10
    Om jag inte missförstår saken eller minns fel har vi ju även FAQ - Frequently Askes Question att stötta oss med. Information osv. Väldigt bra sätt för en newbie att komma in i forumet. Titta ovan i menyn.

    Gott råd och INTE menat som vare sig kritik eller avsnäsning.
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Liknande ämnen

  1. Viasat Sport 1,2,3
    Av werdegast i forum Com Hem
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2004-10-14, 22:51
  2. Viasat sport 1?
    Av mickeimaras i forum Viasat
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-08-30, 18:03
  3. viasat sport 2-3
    Av wiggen-cx i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-01, 01:23
  4. Viasat sport 2 & 3
    Av dropbass i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-01-29, 16:12
  5. viasat sport
    Av zappa i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-09-30, 17:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss