Vart man finna titanium kort till bra pris !! ?
Vart man finna titanium kort till bra pris !! ?
Ett tips är att titta i Canal Digital forumet (dit detta inlägg hör). Där finns det flera länkar till sidor som säljer kort m.m
/Z - Veritas, Aequitas
OK!
Har letat både här och på google !! tro mig !!
Det är just priset som varierar beronde på vart man beställer ifrån + frakten.
Känns inte som det endast än en Canal digital fråga.
Skicka mig ett PM. Jag har 1 liggandes till ingen nytta.
Titanium kan användas till MYCKET mer än bara Canal DIgital....
hur är det med moms utanför eu ?
måste man betala moms då ? eller hur var det..
hittat det jag behöver , men blir billigare om man kunde räkna bort momsen![]()
Rätta mig om jag har fel, men jag tror att det är så här:
Köpt vara i EU-land så betalas momsen i det landet, däremot så behöver du inte betala tull eller moms när den ska in i Sverige.
Köpt vara utanför EU-land så kan man få tillbaks momsen i det landet, men då måste man betala moms och tull i Sverige.
/ElFeo
Så det ultimata är att köpa utan moms i icke EU-land samt smita från tull och moms i Sverige (smuggla alltså)
/ElFeo
Det är nog lite av ett lotteri om tullen är vaken eller inte, har man tur så smiter det nog igenom.Ursprungligen postat av giggelito
Varför inte handla i Sverige eller annat EU land, det finns många som säljer "billigt"?
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
T-Bird
re:
Varför inte handla i Sverige eller annat EU land, det finns många som säljer "billigt"?
Jo det är så att det jag vill köpa cam, lnb kort och ny brännare fanns inte på en och samma butik.
ville inte sitta o göra 4 olika orders, frakten suge och i staden där jag bor finns inget affär eller hobby åf som har sånt inne![]()