Sidan 4 av 5 FörstaFörsta ... 2345 SistaSista
Resultat 31 till 40 av 43

Ämne: Sport via datorn

  1. #31
    http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...793204,00.html


    Stämmer detta?

    Jag köpte ju för fan säsongskortet i helgen!
    Är det altså inte klart att Comhem kommer visa allsvenska PPV matcher fr.o.m 1 April när allsvenskan startar?

  2. #32
    Citat Ursprungligen postat av Lafayette1
    http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,793204,00.html


    Stämmer detta?

    Jag köpte ju för fan säsongskortet i helgen!
    Är det altså inte klart att Comhem kommer visa allsvenska PPV matcher fr.o.m 1 April när allsvenskan startar?
    Mm tyvärr stämmer det. Så länge prislappen ligger där den ligger. Jag tror nog man förr eller senare kommer överrens, men som det ser ut nu blir det inga direktsända matcher i premiären iaf. Kanske ytterligare någon omgång..

    Lagrell - brinn i helvetet :twisted:

  3. #33
    När det där förbannade avtalet blir klart så hoppas jag verkligen på någon form av kompensation från comhem... De kan ju för fan inte gå ut och lova saker de inte kan hålla som de gjorde innan den allsvenska starten.

    Någon som vet vilka asiatiska websidor det ryktades om för ett par veckor sedan som skulle eventuellt sända allsvenskan?

  4. #34
    Citat Ursprungligen postat av Lafayette1
    Någon som vet vilka asiatiska websidor det ryktades om för ett par veckor sedan som skulle eventuellt sända allsvenskan?
    www.asiaplate.com/

    Men PPV måste väl komma igång först innan man kan streama matcherna.

  5. #35
    På min senaste faktura stod det att säsongskortet kostar 198 kr. Men va fan, har man ingått ett avtal (99 kr) ska inte det gälla då?
    Eller vad är det som gäller egentligen?

  6. #36
    Det var väl 2 st månadsavgifter, augusti + sepember
    99x2=198 :lol:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  7. #37
    Japp de är för 2 månader. 198 kr för mig med.
    Men har nån nån aning om varför man betalar för 2 månader?

  8. #38
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    Lafayette1 streama är inte en bra lösning.

    Den optimala lösningen för de som vill se program de har missat, t.ex. sport sändningar, tv serier osv. Var om det skapades ett LAGLIGT alternativ till fildelning.

    Där man mot betalning t.ex. kunde ta ner sändningar från TV4, Canal Digital osv och därefter titta på dem. Vore kanonbra om man missat något att bara ta ner det. Iofs börjar dom ju tillslut komma med EPG i boxarna så man kan få saker inspelat.

    De har dock tagit sjukt lång tid, Sky Digital (i england) och även USA har ju haft EPG läääänge nu, för inte tala om TiVO i usa som är grymt bra.

  9. #39
    Citat Ursprungligen postat av Mozer
    Men har nån nån aning om varför man betalar för 2 månader?
    Man betalar alltid i förväg och eftersom avtalen blev sena så man får alltså betala för augusti i efterhand istället.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  10. #40
    Med TVU players kan man se både det ena och andra, bla NHL, NFL, US COLLEGE, Engelsk och Italiens fotboll, ofta live,
    filmer mm...

    http://www.download.com/TVUPlayer/30...ml?tag=lst-0-1

Liknande ämnen

  1. TV4 Sport
    Av Tias i forum Viasat
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-07, 13:28
  2. Ppv Sport/au?????
    Av connyp59 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-10-10, 13:08
  3. PPV-Sport
    Av [Shadow] i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-05, 12:08
  4. Ppv Sport!!
    Av Lasson i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-29, 19:27
  5. PPV sport
    Av tropical i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-08-23, 12:14

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss