Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 36

Ämne: Läsa ur ett kort ?

Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2004
    Tackad
    28 gånger
    Muhahhahahaha, ett sådant ypperligt rykte från superproffsforumet c4free.org. På det stället finns det 99% totalt meningslösa trådar och står men att med dom i annat syfte än att få sej ett rejält skratt så vet man inte ett skit.

jhnisse
    Gäst
    låt mig gissa Volvo3... du är en av dem som blev kickade skaffade nytt konto och blev kickad gång på gång på gång tills de la ned nyreggningen pga sånt folk... tja för er som har konto där kan söka upp tråden 'bekräftat men inte publikt...' av ZeeJay. Sen får ni som vill tro på det, och ni som inte vill behöver inte det...

För mig är det enkelt, det är bekräftat när jag själv ser fungerande filer. Tills dess finns bara lösa rykten.

Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2004
    Tackad
    28 gånger
    Citat Ursprungligen postat av jhnisse
    låt mig gissa Volvo3... du är en av dem som blev kickade skaffade nytt konto och blev kickad gång på gång på gång tills de la ned nyreggningen pga sånt folk... tja för er som har konto där kan söka upp tråden 'bekräftat men inte publikt...' av ZeeJay. Sen får ni som vill tro på det, och ni som inte vill behöver inte det...
    Helt fel. Men hur kan man ta någon seriöst på ett forum där 99 av 100 post innehåller godnatt, god morgon eller skål????????

helt riktigt det är bara ett skål forum

Har faktiskt sett ett fungerande piratkort idag. Det billigaste abbonemanget som blev uppgraderat till fullt. Ingen aning hur det funkade men det gör det.
    man behövde tydligen basutbudet som abbonemang för att fixa det.

Jag såg faktiskt från köpandet av abbonemanget till upgraderingen. Men jag har ingen aning om hur man gör =( kan absolut ingenting om det här.
    dom hadde kortet i någon sorts kortläsare som var kopplad till datorn och höll på LOL ingen aning vad dom gjorde :? .

Måste fråga honom hur man gjorde = min kusin.

Absolut inget skitsnack bara så ni vet.

@croft

Jag tror att din kusin spelar dig ett spratt.
    Nya abb har 14dagars frivisning :lol: :lol:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Som vanligt är det nu folk som gnäller och ifrågasätter, så fort något har hört något.
    Det blir bara en massa på hopp, själv tycker jag att det är ok när någon
    har något att förmedla men man behöver ju inte tro på det.
    Verkar som vissa har som sport att svara på allt bara för upp sina post.

Det är ju bara att vänta och se samt hålla ögona öppna på nätet
    om man ser något av substans.

Citat Ursprungligen postat av T-bird
    @croft

Jag tror att din kusin spelar dig ett spratt.
    Nya abb har 14dagars frivisning :lol: :lol:
    Japp japp tro vad du vill =)

Håller med Scorpio66

Helt rätt Scorpio66... Tycker det börjar bli lite jobbigt med alla dessa dryga svar! Om jag nu skulle få se ett piratkort som fungerar skulle jag för allt i världen f*n inte säga nåt om det här i alla fall. Ge f*n i att hoppa på folk som postar det ni tycker är skitsnack och lösa rykten... Låt dom göra det om dom vill. Dessutom såg jag att någon tyckte c4free var ett skitforum som man inte skulle lita på för fem öre...(har aldrig varit där) vad är då det här forumet??? Alla forum blir det man skapar det till. Tyvärr så finns det folk som ska göra sig lustiga och verka häftiga över mindre genomtänkta inlägg hela tiden istället för att ge konkreta svar utan sarkasmer o dyl. Men men det är ju människor som skapar inläggen så man får väl försöka ha överseende :?

_________
    Sweguy

Liknande ämnen

1. Läsa av SIM kort
    Av ankaon i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-11-19, 18:17
  2. Läsa av kort????
    Av connyp59 i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-11-15, 16:53
  3. Läsa av CD org kort?
    Av Jouko i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-11-04, 11:30
  4. Läsa av box** kort
    Av fred_via_sv i forum Boxer
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-03-14, 19:04
  5. läsa av m2 kort
    Av Deas i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-29, 11:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss