Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 36

Ämne: Läsa ur ett kort ?

Helt fel att låta folk få skriva om sin mormors kille osv
    då får vi bara en massa låååååånga trådar Så är det

Jag är mest fascinerad över att det _aldrig_ är någon som skriver här som har ett kort i handen. Det är _alltid_ någons polares polare. Utan undantag. Då blir man rätt lätt luttrad och skeptisk till alla glada tillrop om att det finns kort.

Tyvärr.

Men hoppet ska sent dö.

Grabbar! Få hit fakta istället för att gnälla över oss som ställer oss kritiska till att din flickväns mammas mans kusinbarn har ett P-kort so verkligen funkar. Tänk er in i vår situation istället : Vi har hört en massa om liknande kort, men det är ju bara lösa rykten och "bluffar"! Oftast är det nya medlemmar som yttrar sig om sådant, inte de äldre som skrivit många meddelanden här på forumet. Varför ör det så tro??

Sweguy : Om du nu skulle hålla tyst om att juts DU skulle ha ett fungerande P-kort, hur tror du det då skulle se ut? Ponera att du var ensma om det här och inte sa något på forumet om detta. Är det att dela med sig? De som knäcker koderna delar ju med sig, eller hur? Så varför skulle då du inte göra detta?
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Jo men...

Svaren som man får om man ställer en fråga, alternativt kommer med ett påstående är inte direkt vänliga... antingen så blir det personliga på hopp eller sarkastiga svar. Visst det mesta som sägs är säkert skitsnack, men varför måste man svara elakt på det MAN tycker är trams?

_______
    SweGuy

De kanske inte är vänliga, men de är raka OCH ärliga....borde inet detta betyda något.

Om du ser på vilka som ställer frågorna/påståendena, är det sådana som är nya här och/eller inte skrivit så många meddelanden i forumet. Klart man får beska kommentarer om man då inte är påläst.
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Jag får väl direkt skriva att jag också är ny här, så då kan ni ju direkt hoppa över mitt inlägg. Det är ju ändå ingenting att läsa eltersom det här forumet bara är för de så kallade "pålästa" grabbarnas tillhåll.

Jag har följt den här tråden och har en del kommentarer. Först av att, jodå jag är också tveksam i att det verkligen skulle finnas någonting i dagsläget som verkligen funkar. Där är vi nog överens.

Det som gör mig förbannad är att man tydligen ska behöva väga sina ord på guldvåg innan man skriver in på det här forumet. Forum förresten, HALLÅ är det någon som funderat på vad det ska fylla för syfte. Jag är inne på att stort antal och enligt min åsikt är väl ändå furumens uppgift att alla som har en gemensan sak tillsammans kan hjälpa varandra. Då någon får rera på något, har någon ide, frågor eller liknande etc.

Vem har då egentligen rätt att värdera vems uppgifter som är mest värda!? Nördarna som ägnar sitt liv för att läsa in allt som finns att läsa om hur man knäcker Boxer eller vi som faktiskt bara är intresserade av att se de jävla kanalerna.

TouchMan65 sage något om att vara rak och ärlig. "De kanske inte är vänliga, men de är raka OCH ärliga....borde inet detta betyda något."
    En polara till mig ( oj ursäkta förresten, det ordet fick man visst inte heller använda här!) blev nerslagen när han frågade efter vägen till tunnelbanan. Det var väl ett jävla rakt och ärligt svar, dvs. ställ inte dumma frågor om du inte är påläst. Skaffa en karta för fan!.

Om det nu är sa att det bara är de pålästa grabbarna som har något vettigt att säga, varför stänger vi inte bara ner alla forum. Då kan ju ni som vet någonting byta e-post adresser med varandra och så kan ni ju privat sitta där, pilla ut navelludden och ge fan i oss okunniga användare.

Allt jag vill är få ett fungerande kort så jag kan se tv. Rikta i stället agressionerna mot Robert och fixa det här i stället för att hacka på oss noviser som inte kan varenda ord i Piratbibeln.

AMEN

Många kloka ord, instämmer till fullo =)

Låter det troligt att "nördarna som ägnar sitt liv åt pirattv" inte vet nåt med Pelle 15 år som halkat in på ett bananskal har en kompis med ett fungerande kort? Visst det kan säkert hända men vem tror du folk kommer att tro på? :shock:
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

[quote="davbro-5"]Jag får väl direkt skriva att jag också är ny här, så då kan ni ju direkt hoppa över mitt inlägg. Det är ju ändå ingenting att läsa eltersom det här forumet bara är för de så kallade "pålästa" grabbarnas tillhåll.

Vem har sagt att det är bara "pålästa" grabbarnas "och inte pålästa tjejernas forum

Och man behöver inte vara påläst bara komma med egna förslag och knep men allt detta som man hört det kan vi vara utan

jag säger bara TouchMan65! vad fan är du ute efter?
    Dina svar eller inlägg är bara klagomål eller bekräftelser på det som
    som redan är skrivet.

Vad är du ute efter bara så många post som möjligt eller??

Kolla på dina 30 senaste post och säg hur relevanta dom har varit!!

Ursäkta mig men jag kan ta mig fan inte knipa igen längre!!

Liknande ämnen

1. Läsa av SIM kort
    Av ankaon i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-11-19, 18:17
  2. Läsa av kort????
    Av connyp59 i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-11-15, 16:53
  3. Läsa av CD org kort?
    Av Jouko i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-11-04, 11:30
  4. Läsa av box** kort
    Av fred_via_sv i forum Boxer
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-03-14, 19:04
  5. läsa av m2 kort
    Av Deas i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-29, 11:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss