Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Thomson DTI 2000 nedgradering

  1. #1

    Thomson DTI 2000 nedgradering

    Innan min sista uppgradering funkade boxen perfekt men nu måste jag hålla på att rycka ur sladden typ 5 ggr om dagen. Går den att nedgradera på nåt sätt?!?

  2. #2
    undrar också de, den nya uppgraderingen su*er verkligen!

  3. #3
    HEj !

    Jag håller på att leta info om thomson boxarna och programvaran.

    Det finns några program ute för vissa modeller, men så finns det även triax och strog program som fungerar med Thomson !!!

    Zackyfiles har en bra thomson forum dock på spanska

    Det verkar att det är fler tilverkare än thomson och Triax som har samma hårdvara och boxarna ser nästan identiska ut eller med annat skal på.

  4. #4
    Är det ingen som vet om det är en ny uppdatering på gång nu efter sommaren, jag börjar också bli trött som fan på att dra ut sladden (behövdes aldrig göras med tidigare mjukvaror)..

    Det var ju en snubbe här innan som hade ganska bra koll på tidigare mjukvaror.. (kommer inte ihåg namnet). Ska se om jag kan hitta honom igen.

  5. #5

    Ny mjuvara....

    Ringde precis till Thomson service i Helsingborg, uppgradering av mjukvara kommer under nästa vecka. Jag var tydligen inte den enda som hade ringt ang problemet att boxen låser sig hela tiden...

  6. #6
    Hoppas dom inte ställer till med något i den nya mjukvaran då (dom har ju en tradition av att introducera minst en bugg för varje uppgradering).

    För mig fungerar nuvarande mjukvara 100%. Med den har boxen ALDRIG låst sig. Ni som har problem med låsningar, vad har ni för signalstyrka? Jag har fri sikt till masten och 100% på allt, kan kanske vara anledningen till att jag inte haft några problem.

  7. #7
    Hah, visste att jag inte skulle sagt något. Idag la boxen av totalt. Skräpbox. Lämnat in den på garantireparation.

    Tack och lov har jag nu skaffat en Nokia 112T också, som känns 100 gånger mer kvalitativ än Thomsonen.

Liknande ämnen

  1. Thomson DTI 2000
    Av Micke64 i forum Boxer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-03-26, 17:11
  2. [LÖST] Thomson 2000
    Av Thunderstruck i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-26, 10:45
  3. Thomson DTI 2000
    Av RW800 i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-14, 23:10
  4. [LÖST] Thomson DTI 2000 AU ?
    Av stensik i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-13, 07:14
  5. [LÖST] Thomson 2000
    Av wolfpack i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-11-25, 22:53

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss